BasBQ
Beef en Steak

Foto draadje KCBS Wedstrijd: Tony Stone 2015

Was weer een topwedstrijd!

Helaas buiten de prijzen gevallen, maar we hebben het uitstekend naar ons zin gehad.

Heb ook een paar foto's gemaakt:

De Monnicks:



De Bandits:



Jord:



De laatste rustplaats van het varkentje van Fernando: (We zullen hem missen. Het was een goed varkentje.)



Het team:



Warme Weber:


 
Klinkt als hard werken Ceriel... dank je!
 
3 jaar Tony Stone.

28f840b48b1a3e57880d23ab9cc8e5fc.jpg
 
Wij zijn ook geweest, vanuit Assen hele rit maar wat mooi en wat een stress bij de teams, maar wat hebben we lekkere dingen gezien en geproefd, een hele mooie dag zeker voor herhaling vatbaar, en ook een hele mooie locatie super.
 
WoW mike!!!! Vet man! Je bent echt koning van de ribs!
 
Gaaf Mike. Proficiat!
 
Hierbij wat plaatjes van de zondag.




































 
Lowietje72 zei:
Als er een te groot verschil in zit vraagt een CTC je om een comment card in the vullen en anders zal de KCBS REP zich wel melden om een en ander op te helderen. Gisteren zaten veel van mijn collega judges op een lijn.

Dat was aan onze jurytafel ook zo er werd zeer consequent gejureerd, dat viel onze CTC ook al op.
En zo moet het ook.

@ Dennis, je wordt tijdens een judging class oa geleerd om persoonlijke smaak te vergeten.
Ik vond zondag bijvoorbeeld een groot aantal Ribs veel te zoet, maar voor iemand die daar van houdt waren ze waarschijnlijk geweldig.
En toch heb ik een paar van die Ribs voor smaak een 9 gegeven.
 
Thx voor het delen van de foto's, staat ons hobbytafeltje er toch op.

Het was een heerlijke wedstrijd, lekker relax, ik heb me hard geamuseerd, ook met het klaarmaken van het dessert, blij te horen dat de judges het ook zo fijn vonden.
 
Ik was er zaterdag bij, helaas aan late kant ivm werk, maar had het echt niet willen missen en zondag kon ik niet, vandaar. Het weer was goed en de varkentjes zagen er echt prachtig uit, ik telde er volgens mij sowieso 5, maar zal wel meer geweest zijn. Bordje Pig pickn was ook goed, vooral met de mississippisaus  ;-)
Mooie reportages hier, je ruikt t van de foto's af, die heerlijke geuren.
op naar delft, dan ga ik eerder komen , zeker weten!

greetz, good luck to all the teams

Marcel
 
Hier nog een foto van Leo (links) Ren? de Regt (rechts) tijdens het jureren van de Whole Hog van de "Grill Riders Russia":
20150523_153419_zpswujxr7rc.jpg


Op zondag was het lekker druk:
20150524_140825_zpsgc4zzels.jpg


Tijdens de toetjes ronde kwamen er mooie creaties langs:
20150524_143140_zpsseuh3wel.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan