BasBQ
Beef en Steak

Foto draadje: BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

mrwolf zei:
Hahaha, ook ik moest eruit geduwd worden  X( dank voor het duwen  ;)

Het was gezellig, en ik heb heerlijke hapjes gegeten en inspiratie opgedaan! En dankzij Lowietje72 was de heen- en terugreis ook gezellig. Tot de volgende keer!

Gelukkig was je de eenden tape vergeten!  =))
 
Camiel zei:
Gerard777 zei:
Camiel was niet de enige; ik zat ook vast :( dank aan de heren die me eruit geduwd hebben!!!!

Ja Gerard, nadat ik mee had geholpen met die van jou waren er gelukkig weer anderen die die van mij eruit wilde duwen! Hulde voor de duwers.
Dan vraag ik me af, wie was er als laatste aanwezig? Als er niemand meer was om diegene uit de blubber te duwen moeten we even iemand langs Zeewolde sturen om poolshoogte te nemen denk ik  :D

Lowietje72 zei:
mrwolf zei:
Hahaha, ook ik moest eruit geduwd worden  X( dank voor het duwen  ;)

Het was gezellig, en ik heb heerlijke hapjes gegeten en inspiratie opgedaan! En dankzij Lowietje72 was de heen- en terugreis ook gezellig. Tot de volgende keer!

Gelukkig was je de eenden tape vergeten!  =))
Ik was onnodig bang gemaakt, dat was gelukkig niet nodig  :p
 
Ik heb ook nog een paar plaatjes van deze geweldige dag. Althans door opstart problemen was ik wat later maar dat mag de pret niet drukken. Het echt leuk om de bekende namen eens in het echt te zien en het blijft mooi om te zien dat zo veel verschillende karakters en types verenigd worden door onze liefde voor vuur, rook en iets met vlees. Ik heb lekker gegeten her en der en ik zal mijn Boerenkool uit de DO recept bij het desbetreffende recepten deel zetten.

IMG_1753_zps8aeab44c.jpg


IMG_1761_zps083e8a52.jpg


IMG_1760_zpsf9fdb1a2.jpg


IMG_1758_zps3ff53c1b.jpg


IMG_1757_zps1134fa28.jpg


IMG_1756_zpsa37ae3ce.jpg


IMG_1755_zps17116954.jpg


IMG_1754_zpsf7314821.jpg


Op naar de volgende en ik ga mijn best doen wat vaker bij wedstrijden aanwezig te zijn of mijn Certificering voor Judge te halen.
 
Van wie was die DO op de een na laatste foto?
Ziet er heerlijk uit!
De rest van de foto's zijn ook super hoor! Ik hoop er in de zomer ook bij te zijn.
liefst een beetje in Noord NL als het kan...
 
Lin zei:
Van wie was die DO op de een na laatste foto?
Ziet er heerlijk uit!
De rest van de foto's zijn ook super hoor! Ik hoop er in de zomer ook bij te zijn.
liefst een beetje in Noord NL als het kan...
Die was van Ceriel. Gevuld met een stoofpot met varkenswang. Erg mals en heerlijk hartig stoofje!

Bedankt voor de foto's Jappert! Jouw boerenkoolstoof vond ik ook heerlijk! Leuke combo van rokerig 'mixed meat', mooi in balans met de kool. Dat receptje wil ik ook wel!
 
Staat bij de DO recepten inmiddels Jeroen.

@Lin voor mij was Zeewolde als Tilburger al behoorlijk NoordNL ;)
 
Jappert zei:
@Lin voor mij was Zeewolde als Tilburger al behoorlijk NoordNL ;)

Klopt hoor, zo heeeel ver weg is Zeewolde ook niet hoor maar bij @Structor in de achtertuin zou voor mij lekker makkelijk zijn hihi.

Mag jij wel bij mij in de tuin kamperen Jappert!
 
Lin zei:
liefst een beetje in Noord NL als het kan...

Wij, de forumleiding, juichen het van harte tor als leden iets organiseren. Dus als je iets in het noorden wilt... ;)
 
noskos zei:
Lin zei:
liefst een beetje in Noord NL als het kan...

Wij, de forumleiding, juichen het van harte tor als leden iets organiseren. Dus als je iets in het noorden wilt... ;)

Ik zal eeens uitkijken naar een geschikte lokatie!
 
Als er in het noorden een camping te vinden is met een veldje waar gebbq'd mag worden bijvoorbeeld.... dan neem ik ook mijn tentje wel mee!
 
Met overnachting is het een no brainer. Dan kom ik zeker naar Grun.
 
Hotel met zwembad en sauna vinden wij ook prima, het hoeft allemaal niet zo luxe.
 
Boldeagle zei:
Hotel met zwembad en sauna vinden wij ook prima, het hoeft allemaal niet zo luxe.

Dat is meer mijn smaak.... =))
 
structor zei:
El Fumarole zei:
Als er in het noorden een camping te vinden is met een veldje waar gebbq'd mag worden bijvoorbeeld.... dan neem ik ook mijn tentje wel mee!
Dat heet TT, genoeg campeerplekken en er wordt voldoende gestookt ;)

Kijk! Top lokatie! Zullen we dat organiseren Emiel?
 
dat gaat de witte zomer worden heb ik een flauw vermoeden van  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan