Beef en Steak

Flamkuchen, Ribs en Zalm.

Frits

Administrator
Forumleiding
Vandaag een barbecue met vrienden uit de buurt.

Flamkuchen met cr?me fraiche, spek, rode ui en parmezaanse kaas.

10a66dfc1a9de421734337cb26774099.jpg

Flamkuchen met Cr?me fraiche, noskos bbq sauce, Pulled Pork en beetje geraspte oude kaas

5c8e8b2eb7f49bf0b39be8457a65f774.jpg

e5fe152e45547433f21766b767a2cf88.jpg

Ribs van de WSM

cdb889f32ee3885fd0a72158b8540656.jpg

En als afsluiting nog zalm van een plankje.

0a4e0e6be524951fbc2370c11d46918f.jpg

Bedankt voor het kijken.

Nou nou wat krijg ik weer een trek als ik dit lekkers allemaal zie. ;) :)

Zo, lekker bezig geweest!

Zo lekker zeg! Kom maar door!

Waar mag ik aanschuiven?  :D

Jullie zitten wel vol zitten lekkerrrrr :)

Dat ziet er top uit Frits.
We hadden het er gister toevallig over aan tafel. Over jou flamkuchen en dat die goed van de bbq kunnen. En toen kwam er ter spraken dat je voor flamkuchen apart deeg nodig hebt?? Lijkt me lekker om dit als voorafje te maken. Heb nog een wat puled beef liggen. Moet ook smaken denk ik.

Ziet er allemaal weer voortreffelijk uit Frits.

Het ziet er weer allemaal zeer smakelijk uit Frits :) de flamkuchen moeten we hier ook maar weer eens gaan maken is alweer veel te lang geleden

@Bram, ik heb het deeg kant en klaar gekocht bij de Sligro. Ligt in de vriezer. Zo kan ik het vrijwel altijd gelijk maken.

Bij de Appie ligt het in het koelvak.

Frits zei:
@Bram, ik heb het deeg kant en klaar gekocht bij de Sligro. Ligt in de vriezer. Zo kan ik het vrijwel altijd gelijk maken.

Kant en klare bodem, dat is wel heel makkelijk om in huis te hebben :D ik ga eens bij de Hanos kijken of ze dat ook hebben ;)

Frits zei:

Bij de Appie ligt het in het koelvak.

Bedankt voorde tip. en idd lekker makkelijk. vandaag krijg ik mn nieuw speelgoed. dus miss gelijk testen

Terug
Bovenaan Onderaan