BasBQ
Beef en Steak

Fish and chicks

 
 

Teddo

Pitmaster
Berichten
523
Hey Pittmasters,

Op de menukaart voor het diner stond Fish and chicks. Omdat het qua hoeveelheid wat te weinig leek, zijn er ook een aantal sausages aan toegevoegd.

Alles op de offset smoker en de forellen in het verticale gedeelte. De forellen zijn eerst nog gerubt met viskruiden.

Op het horizontale gedeelte de gemarineerde kipdrumsticks en de worstjes.

De offset geheel met beukenhout opgestookt en de boel gaar gerookt.

Menu gecompleteerd met gebakken aardappels en bloemkool.

Al met al toch weer een mooie BBQ dag.

image_zps95afbc78.jpg


image_zpsb5081959.jpg


image_zps3376dd6b.jpg


image_zpsef0f6123.jpg


image_zpsace72e56.jpg
 
Dat is een mooi visje!
 
structor zei:
Je bent weer fijn bezig geweest Teddo! Wat is jouw bbq-count inmiddels, of houd je die niet bij?

Geen idee eigenlijk! Ongeveer 5 x per week en weekends minimaal twee maal per dag.

Maar het wordt niet bijgehouden.
 
Je bent goed bezig Teddo ziet er weer goed uit allemaal .
 
Volgens mij heb jij de offset al aardig door. Ziet er goed uit, vooral de vis.
 
Hier heb je de familie vast heel blij mee gemaakt.
 
eten bij jou is geen straf ;)
 
Ben niet van de vis maar ziet er wel mooi uit.
 
ziet er mooi uit! koelt de offset nog wel eens af of staat hij continu smeulend standby  ;)

grappig dat je zoveel plek hebt dat je heel verschillende gerechten kunt bereiden. op mijn mini bbq leg ik niet snel vlees en vis neer. mss de onzinnige angst dat de smaken overslaan, dat je forel kippig wordt zeg maar  ::) lekker ongegrond.
 
Die forel ziet er wel zeer smakelijk uit.
 
Marieken zei:
ziet er mooi uit! koelt de offset nog wel eens af of staat hij continu smeulend standby  ;)

grappig dat je zoveel plek hebt dat je heel verschillende gerechten kunt bereiden. op mijn mini bbq leg ik niet snel vlees en vis neer. mss de onzinnige angst dat de smaken overslaan, dat je forel kippig wordt zeg maar  ::) lekker ongegrond.

Wanneer je meerdere soorten/typen vlees boven elkaar legt (meerdere roosters) is het wel zaak om goed te bedenken welk type onderkomt ivm lekvocht van de bovenste.

Maar vlees en vis naast elkaar maakt volgens mij niet zoveel uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan