BasBQ
Beef en Steak

First timer Moink Balls…

 

Serena

Sprokkelaar
Berichten
46
Vandaag voor het eerst geprobeerd om Moink Balls te maken. Kruiden erin, uitje en knoflook erbij, cheddar erin proppen en jasje erom.

Mooie reel gemaakt voor Insta, dus die post ik dan ook maar even.
https://www.instagram.com/reel/CeoeVyRq7fW/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Er hoort natuurlijk nog wat bij, dus aubergine ingesneden en voorzien van olie op de q. Even later voorzien van rode pesto en mozzarella.

Nog wat aardappeltjes in een bakje en klaar was ik!!!

fda24c964df3cd45c493f1f6cc38b259.jpg



(Nu nog de truc vinden waarbij de kaas NIET uit de balletjes loopt)
 
Lekkere snack.
 
Lekker zeg!
 
Ziet er heerlijk uit, krijg van de foto al honger maar dat filmpje maakt het wel echt af
 
Leuk filmpje en mooi opgemaakt bordje. Hoe lang heb je die aardappeltjes erop gehad? Dat zijn kant en klare voorgekookte aardappeltjes als ik het goed zie?
 
Mooie bereiding zo, ziet er lekker uit!
 
Mooi gemaakt de kaas wordt er normaal geraspt in gedaan 😀
 
Leuk filmpje en mooi opgemaakt bordje. Hoe lang heb je die aardappeltjes erop gehad? Dat zijn kant en klare voorgekookte aardappeltjes als ik het goed zie?

Is idd zo’n zakje van de Appie. Beetje boter en olie in het bakje en recht boven de briketten gezet. Ging best hard, ik denk ca. een kwartiertje tot 20 minuutjes.
 
Dat is een goeie tip! Na het insnijden dus meteen ertussen frommelen?
Gewoon door het gehakt heen kneden krijg alleen wel altijd het commentaar dat ze de kaas niet proeven (het mooie is dat ik geen kaas lust 😬)
 
Gewoon door het gehakt heen kneden krijg alleen wel altijd het commentaar dat ze de kaas niet proeven (het mooie is dat ik geen kaas lust )

Oh, hahaha, je hebt het over de balls natuurlijk. Ik was in de volle overtuiging dat je het over de aubergine had… Geen idee waarom, ik vraag tenslotte iets over de kaas…
 
Terug
Bovenaan Onderaan