BasBQ
Beef en Steak

Fire Box divider

 

beamer72

Tondelzoeker
Berichten
4
Bij mijn Geen Egg miste ik het makkelijk switchen van direct naar indirect zoals dat zo makkelijk op mijn Weber ging. Op Amazon.com vond ik deze Firefox divider en gisteren heb ik hem uitgetest met een lekkere lamsbout. Werkt super. Ook na het aangrillen zakt de temperatuur sneller als je op lagere temp wil doorgaren  omdat je een compacter vuurtje hebt. Aanrader!
 
beamer72 zei:
Bij mijn Geen Egg miste ik het makkelijk switchen van direct naar indirect zoals dat zo makkelijk op mijn Weber ging. Op Amazon.com vond ik deze Firefox divider en gisteren heb ik hem uitgetest met een lekkere lamsbout. Werkt super. Ook na het aangrillen zakt de temperatuur sneller als je op lagere temp wil doorgaren  omdat je een compacter vuurtje hebt. Aanrader!
2643c734458a210251f2368bb371626a.jpg
f35699a611a3bf0e5eb1cc4f58172e61.jpg
7445981760e94c9eb59f9f6fe97cc8b2.jpg
17308e608df499f62b5fe2a3d8baaba6.jpg

 
Als je verder zoekt zie je hem met een ' deflector plate' die de lucht uitbehandeld zonder kolen afsluit. Die moet je hebben. Inclusief verzenden kost het ongeveer 100 dollar.
 
Ik dacht ook aan deze oplossing.
Maar toch een beetje prijzig als je de pech van invoerrecht treft .


1f2a7265b9e1257c3904daa5e45ec354.jpg
 
Ik heb deze, gemaakt door een vriend van Lin, hier actief. Topding hoor!


 
In actie....

 
Dominique zei:
Ik heb deze, gemaakt door een vriend van Lin, hier actief. Topding hoor!



Hey, die heb ik ook!!  :p
 
Die wil ik ook wel.
Kom er maar in "vriend van Lin" met kosten en levertijd.

groeten.
 
Lavadore +1
 
Nog niets gehoord helaas.    Ben bang dat " vriend van Lin" niet gaat produceren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
FelixH zei:
Nog niets gehoord helaas.    Ben bang dat " vriend van Lin" niet gaat produceren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoi, deze had ik even gemist sorry....
Maar nee, het gaat helaas niet lukken om er op korte termijn nog meer te maken ivm drukte...
 
No problemo


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan