Beef en Steak

Ff voorstellen

smokertrailer

Tondelzoeker
Hallo allemaal

Mijn naam is Ger nijkamp

Ook wel BBQSMID genoemd in het oosten des lands, overdag ben ik werkzaam in de bouw en ruim 20 jaar besmet met het bbqvirus en 15 jaar bouw en realiseer ik met name grote bbqtrailersmokers een uit de hand gelopen hobby zeg maar, voor meer info en foto's over de smokers kijk ook op mijn website bbqsmid.nl zelf ben ik in het bezit van een aantal oklahomasmokers,een ofyr diverse kogelbbqs, rocketstoves,vuurtafels, bbqtrailer etc etc.

Welkom Ger,

Vind het altijd leuk als mense iets fysieks maken. Ben ook altijd fan van de D.I.Y. tuinprojectjes.
Zelf promo word zover ik weet eenmalig toegelaten ( correct me if i am wrong @moderators ) maar moet geen gewoonte worden.

Overigens zie ik het bbqgenootschap logo op je website staan.
Ik weet niet of het logo auteursrechtelijk is beschermd en/of dat dit in samenspraak is gebeurd?

Screenshot_20240604_185559_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi Ger,

Ik kan mij niet herinneren dat ik je ooit het logo heb toegestuurd en toestemming heb gegeven omdat op je site te gebruiken. En al helemaal niet zonder door te linken naar het Genootschap. Dus als ik me niet vergis, zou je dat dan zo snel mogelijk willen verwijderen? Het is ons logo en zonder toestemming mag dat niet worden gebruikt.

Verder van harte welkom op het Genootschap.

Welkom Ger

Terug
Bovenaan Onderaan