BasBQ
Beef en Steak

ff voorstellen

Dick de Jong

Sprokkelaar
Berichten
28
hoi hoi,

Ik zal me bij deze ook even netjes voorstellen.

Mijn naam is dus Dick, ik ben 54 jaar en woon in kudelstaart. Dat is gemeente aalsmeer.

Ik heb al enkele bbq gehad maar tot nu toe nog niet echt mij ding gevonden.

In het begin had ik zo n betonnen bbq, hier ging heel veel op. Zoals elke nederlander de rooster zoveel mogelijk volmaken en eten maar. Ik kreeg de smaak te pakken en wilde ook doordeweeks bbq, echter dat ding moest elke keer weer opgewarmd worden en daar had ik het geduld niet voor dus dan maar kijken voor een tweede.

De tweede bbq was een gasbbq, lekker makkelijk aansteken ff wachten en vlees erop pleuren. Aantal jaren best volgehouden tot 2 a 3 keer in de week bbq en. Zeker in de zomer stond hij heel vaak aan. Toch miste ik het gekloot met het vuur, vuurtje steken is toch het mooiste wat er is, dus na aantal jaren toch maar weer gekeken voor een "echte" bbq. Dit werd de weber mastertouch 57 cm. Deze voldoet nog steeds maar nu langzamerhand toch nog maar eens kijken naar een volgende bbq. Welke dat word zou ik in eerste instantie nog niet weten mijn neiging gaat nu uit naar een masterbuild 560 gravity of mischien toch maar een kamado  :)

we zullen het wel zien,

groetjes dick
 
Welkom hier Dick!
 
Welkom bij het genootschap Dick.
 
Hoi Dick,
welkom bij het Genootschap, en veel succes met je zoektocht.
 
Hoi, ik ben randy en woon in amsterdam.
Ik heb altijd een weber bbq gehad en ben nou over gestapt op een keramische bbqen ik hoop hier wat inspiratie op te doen

 
Dit is me buiten keukentje
9858f98fc7bb9263605f329a2e204bfb.jpg
 
Ik heb nog zo een verrijdbaar onderstel over, mocht iemand interesse in hebben 
ef4748e4185a0a4c8a6db380ad1e0ae9.jpg
 
Hoi Dick,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan