BasBQ
Beef en Steak

feestje cateren

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
vorig jaar heb ik hier de straat bbq verzorgt.
Dit was bij iedereen zo in de smaak gevallen dat een buurvrouw van 3 huizen verder mij toen al vroeg of ik als zij 65 werd voor haar een bbq wilde verzorgen.
Ik ben de beroerdste niet en zei spontaan ja, dat wil ik wel doen. Later bleek dat het een feestje voor 55 personen was, met live muziek en al.
Oeps dat zijn best wel heel erg veel mensen, hoe moet ik dat nu weer voor elkaar boksen dacht ik toen.

Samen met de buurtjes het menu samen gesteld wat bestond uit:
hapjes vooraf: MOINK-balls, Sea Turtle Eggs, Village hammers, kippevleugels en klein stokjes sate.

het hoofdgerecht bestond uit: een aardappel gratin, Koolsla, zalm, kip-champignon koekjes, kleine kippepoten, sate, gevulde champignons met roomkaas, gevulde chamoignon met met ui spek en kaas, gevulde tomaten met zowel gehakt als met roomkaas en gevulde paprika's met zowel gehakt als met roomkaas.

als nagerecht hadden we dan nog de peer a la Nigella.

We gaan maar van start

20130331_155325_2.jpg


met dank aan Dominique voor het lenen van haar WSM, hier de hardware waar we het mee moeten gaan doen

20130331_143317_1.jpg


een tafel vol met etenswaren, we krijgen het nog druk samen

20130331_151335.jpg


een hele bbq vol met MOINK balls

IMG_0294.jpg


het sterrenteam van de middag en avond

20130331_165816.jpg


het insmeren van de MOINK balls vlak voor ze klaar zijn

20130331_175348.jpg


een schaal vol met Sea Turtle Eggs

20130331_175640.jpg


de borrelpoten

20130331_191846.jpg


zalm van een cederhouten plankje

20130331_191903.jpg


kip-champignon koekjes en een paar spifs burgers

IMG_0429.jpg


hier moest ik even poseren voor de fotograaf bij de peer Nigella

IMG_0364.jpg


tussendoor heel even zitten.

Al met al een hele geslaagde avond geweest. We waren kapot aan het eind van de avond, maar wel heel voldaan.
Of ik zoiets nog een keer zal doen weet ik nog niet, maar we hebben het naar ieders volle tevredenheid gedaan.
Iedereen heel erg enthousiast en positief. Dat zijn de mooiste complimenten

bedankt voor het kijken

 
Ziet er goed uit Leo, je zal wel de buurtlieveling zijn nu (als je dat al niet was  ;D )
Respect goed gedaan !
 
Ik wilde je net inhuren. Ik word aan het eind van dit jaar 50..... Nu ga ik maar naar een karaoke-bar.
Mafketel, je hebt het goed gedaan, de laatste foto is wel een winnaar voor mij, in het kader van " moe maar voldaan" .
Ik vind jullie rete-stoer, en geen haar op mijn hoofd die dit na wil gaan doen. Hulde hulde hulde!
 
Geweldig gedaan Leo  8)
Respect hoor.

Leuk om te zien en te lezen.
Lees net dat de volgende x bij Dominique gehouden wordt, maar dan voor het gehele Genootschap forum  :D

Klasse

Mac
 
Leo, dat is TOP wat je/jullie hebben gedaan voor 55 man! De foto's spreken boekdelen  :D
Ik had een soortgelijke sessie vandaag hier, maar dan met een man of 10 eigen familie en moest me daarvoor al redelijk strekken, dus jij zult nu wel de pijp leeg hebben...
a.s. 5 mei wordt ik 60, maar mijn vrouw heeft me "verboden" op die dag zelf iets qua BBQ onder de voeten te halen, dus gaan we ook iets externs inhuren....hihi
 
Goed gedaan Leo!!! En natuurlijk je teerbeminde ook! Laatste foto is schitterend:)
 
Dat ziet er echt enorm goed uit.
Voordeel is wel dat je een team achter je had staan.
Maar inderdaad, die laatste foto zegt werkelijk alles.
Petje af voor je hoor.

Goed gedaan!!!!!
 
Zoals ik al zei, ik moet er niet aan denken voor zoveel mensen koken. Petje af hoor!!
 
Knap hoor Leo en team! Dat doe ik jullie niet na.

 
Das een mooie klus zeg! Ziet er allemaal goed uit! Mijn respect heb je!
 
Dit is nu wat ik bedoel,het overhebben voor elkaar en net als vroeger,respect verdien je en dat hebben jullie dik verdient.
 
Respect!! Zeker met zoveel verschillende gerechten op stapel.
Dan moet ik zeker niet zeuren met BBQ feestjes met 25 man en waar dan 4 of 5 gerechten gemaakt worden :)
 
Dominique zei:
de laatste foto is wel een winnaar voor mij, in het kader van " moe maar voldaan" .
Ik vind jullie rete-stoer, en geen haar op mijn hoofd die dit na wil gaan doen. Hulde hulde hulde!
Er is iemand die het zo goed heeft samengevat dat ik het niet beter kan doen.

Wat een geweldig project zeg!!!!
 
was ook heel erg leuk om te doen, maar vreselijk arbeidsintensief.
Je bent al een hele dag bezig met alle hapjes en gerechten voor te bereiden.

moe maar voldaan, klopt helemaal  :)
 
Leo zei:
was ook heel erg leuk om te doen, maar vreselijk arbeidsintensief.
Je bent al een hele dag bezig met alle hapjes en gerechten voor te bereiden.

moe maar voldaan, klopt helemaal  :)

Leuk, ik mag volgende maand aan de bak, maar daar kom ik nog wel op terug  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan