Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marieken zei:geur is smaak! ik zat inderdaad te denken aan een donker biertje, van die rare dingen die bijna richting karamel, koffie of chocola gaan.
kan natuurlijk ook gewoon een ietsiepietsie koffie, karamel of chocola in een bierblikje pleuren bedenk ik net...
weet je wat, zet ik toch gewoon twee kippen op twee verschillende blikjes op de barbecue en nodig ik wat meer mensen uit om te testpanelen?
Teddo zei:Mooi artikel noskos!!
Kip is een favoriet gerecht in huize Jachtfestijn. Met volle bezetting gaan er zo 2 kippen doorheen.
E?n dezer dagen gaan we de proef op de som nemen!!
Mw. BBQ68 zei:Uhm. Zie ik daar een Beer Can Chicken tussen neus en lippen door voorbij komen?
Is deze geen tokkie waard?
Wel een belachelijk smakelijke maaltijd voor zo doordeweeks hoor Teddo. Ik ben toch echt van de snelle hap door de week. Gelukkig maar, ik zo waarschijnlijk helemaal dichtgroeien.
Teddo zei:Ondanks dat is het iedere weer een feestje, waarbij jezelf wel de slingers dient op te hangen. Maar het gras groeit niet sneller door aan de sprietjes te trekken.
Teddo zei:Marieken zei:geur is smaak! ik zat inderdaad te denken aan een donker biertje, van die rare dingen die bijna richting karamel, koffie of chocola gaan.
kan natuurlijk ook gewoon een ietsiepietsie koffie, karamel of chocola in een bierblikje pleuren bedenk ik net...
weet je wat, zet ik toch gewoon twee kippen op twee verschillende blikjes op de barbecue en nodig ik wat meer mensen uit om te testpanelen?
Ja marieken, de manier om creaties te testen. Voor grotere groepen gebruik ik graag meerdere stukken vlees die ieder een specifieke behandeling of juist niet hebben gehad. Het is leerzaam om te zien welk stuk of stukken het eerste op zijn en welke als rest blijft liggen.
Hetzelfde voor bijgerechten en nagerechten.