BasBQ
Beef en Steak

Fardo's Zondag BBQ

 
 

Fardo NL

Stoker
Berichten
466
Vandaag maar weer eens de BBQ aangestoken:

6827392096_b11bc220a5_z.jpg

6827394788_9af092e8a1_z.jpg

6973514637_4aefeaa2ee_z.jpg

6973516719_5655db62e7_z.jpg


een beetje zwart (de andere waren goed) Olijven, dragon en knoflook

6973518325_45f4976984_z.jpg

6973520417_7c17919700_z.jpg


Prei-saus en prei tempura nestje
 
Heb het verplaats Fardo ;).

Je hebt weer iets moois van de barbecue getoverd! Had je nog een peren-toetje gemaakt?
 
Dit keer niet ;) ik ben nog een maandje op dieet (nu 20+ kilo kwijt) en daarna ga ik weer los (maar zorg dat ik op gewicht blijf)

Bedankt voor het verplaatsen. Binnenkort wil ik een pulled pork maken dus dan ik daar ook een keer posten.
 
ziet er lekker uit Fardo, wat is de reden dat je het rooster van de WGA op je andere rooster hebt gelegd?
 
Hey Fardo, leuk om te zien dat je nog steeds lekker bezig bent! En ik denk dat BBQ zeker in een verantwoord dieet een rol kan spelen, je bakt niet in vet en zo. Als je maar een beetje oppast met de sauzen.
 
Fardo NL zei:
Dit keer niet ;) ik ben nog een maandje op dieet (nu 20+ kilo kwijt) en daarna ga ik weer los (maar zorg dat ik op gewicht blijf)

Respect!!
 
Ziet er goed uit.
En vind het erg knap 20 kilo eraf.
 
Hoe ben je die 20 kg kwijt geraakt???
 
Hij is denk ik niet de enige, ken het gevoel :-X
 
Zitten we nou op een BBQ forum of bij de Weight Watchers?!? ;)
 
noskos zei:
Zitten we nou op een BBQ forum of bij de Weight Watchers?!? ;)


Ik denk dat het merendeel hier op het forum wel een paar lessen kan volgen bij de Weight Watchers  :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( :( :( :'( :'( :'( :'(
 
henkk zei:
noskos zei:
Zitten we nou op een BBQ forum of bij de Weight Watchers?!? ;)


Ik denk dat het merendeel hier op het forum wel een paar lessen kan volgen bij de Weight Watchers  :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( :( :( :'( :'( :'( :'(

Kan me hier volledig in vinden  :'(
Ben nu de groenten gerechten meer aandacht aan het geven  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan