BasBQ
Beef en Steak

Familie dag op school.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.073
Vandaag was het familiedag bij mijn dochter op school. Mijn taak was wat te barbecuen ;).
Op het menu MOINK Balls en Frikandel spiesjes.

3y5esa8u.jpg


y6upuje8.jpg


Alles schoon op en de school weer 35? rijker.
 
lekker hoor, dat heb je weer goed gedaan
 
Goed gedaan jochie! Maar wat lijken die spiesjes me smerig... Mag ik alleen de frikandel? De combi ananas/tomaat doet het niet voor mij :(
 
Mike v R zei:
Natuurlijk is dat wel lekker

Ga jij dat maar maken op de TS.... Kom ik wel proeven.
 
Dominique, is ook niet de lekkerste combi. Maar kinderen willen graag eten dat ze kennen.
Het mooiste was dat de MOINK balls in het begin wat moeilijk verkocht, maar toen het begon te lopen liep het ook gelijk storm.
Er was zelfs iemand die er zes kocht voor thuis.
Volgend jaar kan ik wel een dubbele hoeveelheid kwijt
 
Joh, je bent goed bezig geweest! En dat is het belangrijkst.  Goeie actie.
 
Geslaagde actie. En wie weet probeert die persoon die er 6 meenam ze later zelf wel te maken. Weer een bbq liefhebber erbij :)
 
Mooi Frits grappig dat de moinks (jaja kleine letters ik durf) later pas gingen lopen.

Dominique zei:
Goed gedaan jochie! Maar wat lijken die spiesjes me smerig... Mag ik alleen de frikandel? De combi ananas/tomaat doet het niet voor mij :(
Altijd als ik op mijn werk commentaar krijg dat ik soms bot / direct uit de hoek kom, denk ik altijd valt wel mee en denk ik even aan je Domi =))
 
Leuk ! Dochter ook weer trots en blij  ;)
 
structor zei:
Mooi Frits grappig dat de moinks (jaja kleine letters ik durf) later pas gingen lopen.

Dominique zei:
Goed gedaan jochie! Maar wat lijken die spiesjes me smerig... Mag ik alleen de frikandel? De combi ananas/tomaat doet het niet voor mij :(
Altijd als ik op mijn werk commentaar krijg dat ik soms bot / direct uit de hoek kom, denk ik altijd valt wel mee en denk ik even aan je Domi =))

Het is niet voor niks dat ik doorlopend overal mijn excuus loop te maken... Ik typ iets, druk op send, ga iets voor mezelf doen en denk dan " hmmm, was dit onaardig?" En dan ga ik het weer goedmaken ( hoop ik). Ik ben duidelijk geen lerende organisatie. 
 
Ook een manier om de vrijwillige schoolbijdrage over te maken...  :)
 
Goed bezig Frits!! =D>
 
Terug
Bovenaan Onderaan