Beef en Steak

Exotic PP Dayfoxxy style!

Heb ze beide gemaakt en vind de niet ingepakte variant makkelijker te pullen. (maar ben geen expert gewoon een gevoel)
kan het niet verklaren weet het ook niet  ???

Om dat te kunnen vergelijken wellicht van een echt grote procureur die je dan in 2 delen splitst eens bezien wat in dezelfde sessie het verschil is tussen wel en niet inpakken.
Ik vermoed dat er hier wellicht misschien ook een deel "tussen de oortjes" zit, maar ook dat is een wild guess...

Vanochtend 6:03 de nekken ff uit de koelkast gehaald..
Om 6:47 een starter kolen ontstoken en 7:54... We have a lift off!

7:54 kern 10c
9:04 kern 43c

Ff Zwolle in, boodschappen enz enz en bij thuiskomst

dat is ineens hard gegaan, hoe komt dat?

Denk de temp te hoog.. Heb vanochtend getest met de probe op t rooster (door een uitje) gaf ie 116 aan, maar de meter op de ton 150. Dus dacht ik.. als ik m daar nou op hou, m?et t goed komen. Maar ben nu een uur thuis en is maar 1c geklommen.

Toch tijd voor de maverick 732 denk ik

is wel een hele fijne thermometer

Om 16:41 de 74c bereikt, 1 gelakt met alleen wat sinasappelsap en honing

De ander blijft gewoon liggen

Gezusterlijk naast elkaar..

Krijg nu echt honger  ;D

RedFox zei:
Om dat te kunnen vergelijken wellicht van een echt grote procureur die je dan in 2 delen splitst eens bezien wat in dezelfde sessie het verschil is tussen wel en niet inpakken.
Ik vermoed dat er hier wellicht misschien ook een deel "tussen de oortjes" zit, maar ook dat is een wild guess...

Als je een procureur in 2 delen snijd. Een voor en een achterkant heb je al weer een verschil omdat daar ook weer veel verschil tussen zit.
Dan zou je hem in de lengte door moeten snijden en krijg je 2 lange repen. ook niet ideaal.
Sommige mysteries moeten misschien onopgelost blijven ;).

Bert zei:
RedFox zei:

Als je een procureur in 2 delen snijd. Een voor en een achterkant heb je al weer een verschil omdat daar ook weer veel verschil tussen zit.
Dan zou je hem in de lengte door moeten snijden en krijg je 2 lange repen. ook niet ideaal.
Sommige mysteries moeten misschien onopgelost blijven ;).
Je kunt het ook nog oplossen met statistiek, maar je moet dan wel voldoende aantallen nemen. Maar dat lijkt wel aan Redfox besteed :D

Euy.. zullen we por(k)no kijken?

Tis poepiegaar enz enz maar.... WAAR IS DIE LEKKERE, ZOETE PITTIGE EXOTISCHE SMAAK VAN MIJN INJECTIEBROUWSEL NOU GEBLEVEN?! Ik proef alleen maar de bark en de rub.. Snif.. Not happy.

Wat te doen? Brouwsel nog s maken, inkoken en erdoor mengen.

Conclusie? Op deze manier smaak toevoegen dmv injecteren werkt voor mij niet. Misschien wel als je t zou tumblen en dus opgenomen wordt.

Dus, morgenvroeg nog wat te doen!
Uitslag volgt nog...

Welluh offe nietuh titeltje waardig?

Knorretje verdient hoor! Ik heb ook al gemerkt dat je heel extreem verschil moet maken in het geheel om duidelijke afwijkingen aan het eind te proeven.

Om je smaak erin te houden zul je fosfaten moeten gebruiken (bindmiddel voor vocht).
Maar dat binden willen we juist oplossen bij pp, het moet los zijn. Dus dat gaat hem niet worden.
Het beste kun je je smaakverschillen aanbrengen in je eindsaus. Op dat moment kun je ook het beste doseren.

Ok... Zelf ondervonden en achter gekomen.

Therefore I say, today
I have learned & earned

Mooi tegelspreukie nie?;D

ondanks dat je je smaak niet terug vond. toch gefeliciteerd met je knor

Proficiat met je knorretje!

Van harte " geknorrieficeerd " :D 8) :P

Thnx allen! En na de extra smaaktoevoeging komt t aardig in de richting van wat ik in gedachten had..

Terug
Bovenaan Onderaan