BasBQ
Beef en Steak

Ewald BBQ versie van zijn moeders Goulash

Mooie Goulash geworden Bram en met Spatzle vind ik het ook erg lekker maar dan wel met zuurkool zonder honing:p

Hahaha bedankt Jet.
Ik weet het. Ik ben niet mega fan van die hele zure zuurkool. Maar ik heb dan ook nog nooit zelfgemaakte zuurkool op. Miss dat zelfgemaakte zuurkool ooit het tij zal keren.
Maar deze goulash is echt erg lekker. Ik kan het iedereen aanbevelen ooit eens te maken.
 
Grimbergen openen met een Grimbergen opener. Bram blijf aub zoals je bent!
Wat een heerlijke foto's weer, hopelijk schiet de verbouwing lekker op, aan het krachtvoer ligt het zeker niet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Heerlijk, echt zin in, mijn vrouw had het er net over om het eerdaags eens te dan maken, wel gewoon op het gasstel maar wel met heel veel liefde, dan smaakt alles goed

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Mooi verslag Bram. Ziet er heerlijk uit. Morgen is t mijn beurt. Do_time
 
Nou Bram, dit zag er lekker uit.
Je zult wel toe zijn aan een nieuwe portie. Ziet er lekker uit.
Ga ik ook eens maken.
 
Ziet er heerlijk uit. Goulash met bier had ik nog niet gehoord. Ga dat ook eens proberen.
 
Oh heerlijk, ben ook gek op rundvlees/stoofvlees 😋. En van die stamper ga ik ook onthouden, als het even kan zitten we hier alledrie te vissen om het meeste vlees op ons bord te krijgen.
 
Dat ziet er ook weer heerlijk uit. 👌🏻Vanmiddag riblappen gehaald en kom nu overal heerlijke recepten tegen.. dit is ook weer zo’n kanshebber.
 
Grimbergen openen met een Grimbergen opener. Bram blijf aub zoals je bent!
Wat een heerlijke foto's weer, hopelijk schiet de verbouwing lekker op, aan het krachtvoer ligt het zeker niet!
En wie denk je dat hem hier mee op voedt? Ik zal zeker niet alle credits opeisen, maar dat hij nu met houtskool aan het bbq'n is, durf ik toch wel voor minimaal de helft aan mijzelf toe te wijzen .
 
En wie denk je dat hem hier mee op voedt? Ik zal zeker niet alle credits opeisen, maar dat hij nu met houtskool aan het bbq'n is, durf ik toch wel voor minimaal de helft aan mijzelf toe te wijzen .

Hahaha. Dat houtskool is echt wel aan jullie broeders toe te wijten. Heineken bier haal ik enkel nog in huis om jullie te choqueren
 
Lekker, zeg! En jong geleerd is oud gedaan, die kleine meid kan het over een tijdje van je overnemen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan