Beef en Steak

Everdure 4K en service........

JustFlantua

Tondelzoeker
Berichten
4
In 2020 schoof ik mijn 2 green Egg's aan de kant en bedacht dat de volgende BBQ maar een Everdure 4 K moest worden. Op het oog een mooie degelijk BBQ.
Spijt als alle grijze haren op mijn hoofd. 2 jaar terug al eens geprobeerd in contact te komen, omdat ik me toch wel wat zorgen maakte over de gebruikte materialen, (roest, bladeren van verf en corrosie van de Alluminium onderdelen), tenslotte heb je het over een aardige prijsklasse, waar je volgens mij iets mag verwachten. NOOIT respons gekregen. 2024 weer een nieuwe poging, daar er nu toch serieuze mankementen komen... Touchscreen Display vergaan, kortsluiting bij het aanzetten.Wederom niet direct en reactie.... Dan maar eens op de facebookpagina van Everdure posten dacht ik..... en Ja hoor direct een reactie. Vervolgens in contact gekomen met TTP concepts, zij verzorgen blijkbaar de service voor Everdure in Nederland.
Nieuw verwarmingselement, touchscreen Glas (helaas alleen het glas, en da's een drama om te vervangen), en 2 nieuwe draden.... Maar aan de bedrading ben ik nog maar niet begonnen, want dan moet volgens mij de hele BBQ uit elkaar.
Voor alsnog werk ie nog steeds niet..... Ik denk maar naar oud-ijzer brengen. :-(
De app is natuurlijk leuke, maar voor een echte BBQ-er niet handig, Bluetooth verbinding...maar dan moet je er wel naar blijven staan...
Nee Voor mij een grote teleurstelling.... Snel weer terug naar Keramiek!
 
Was het wel een fijne barbecue om mee te werken toen hij het deed?
 
Ik had al hele slechte verhalen gelezen over de Everdure 4K, uithuilen en de wonden likken.
Begrijp niet dat Heston Blumental hier zijn naam mee te grabbel gooit.
Of is hij niet meer verbonden met dit misbaksel?
Ik hoop wel dat je de Eggs toen aan de kant hebt gezet en niet weg hebt gedaan.
 
Ik had al hele slechte verhalen gelezen over de Everdure 4K, uithuilen en de wonden likken.
Begrijp niet dat Heston Blumental hier zijn naam mee te grabbel gooit.
Of is hij niet meer verbonden met dit misbaksel?
Ik hoop wel dat je de Eggs toen aan de kant hebt gezet en niet weg hebt gedaan.
Ik heb de Egg's 10 jaar gehad en zelfs toen nog heel goed verkocht... Tijd voor een nieuwe ;-)
 
Ken deze BBQ zelf niet en weet niet hoeveel jaar garantie ze vermelden. Maar voor de aanschafprijs die ik online tegenkwam zou ik hier toch de rechtsbijstand op zetten als je die hebt. En dan kijken of ze hem kunnen repareren voor je zodat je hem kan verkopen en anders een schadevergoeding van de nieuweprijs min afschrijving van de 4 jaar gebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan