BasBQ
Beef en Steak

Even wat garnaaltjes voor de lunch...

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Ik had trek in garnaaltjes en heb er dus maar even wat gemaakt voor de lunch, altijd makkelijk om die dingen in de vriezer te hebben, ze zijn zo ontdooid in koud water!
Daarna drooggedept met keukenpapier, in een bakje, wat olijfolie er over en Big Bob Gibson's rub, goed door elkaar gemengd en even in de koelkast gezet zodat de smaak een beetje kon intrekken.

WGA aangestoken, garnaaltjes erop, met een paar minuten per kant zijn ze goed, niet te lang want dan heb je rubber stuiterballen. Tegen het eind even in gesmeerd met de Dinosaur Roasted Garlic Honey Sauce die ik in de tussentijd even had opgewarmd op het rooster.

Nu was de BBG wel pittig, van de week op de kip kwam dat niet echt door, erg raar! Ook de combinatie met de Dinosaur is erg lekker!

shrimp-1.jpg


shrimp-2.jpg
 
Ach je moet toch wat, elke dag een boterham met pindakaas gaat ook vervelen :D
 
Die zien er smakelijk uit!
 
En alweer zo'n mooie pic!
 
Lekker zeg, zo wordt de lunch een heel stuk aantrekkelijker
 
Wat heb je morgen voor lunch? :)
 
Ziet er mooi uit en lekker lijkt me.
 
Die zien er erg lekker uit Dennis!!!  Mits goed klaar gemaakt zijn ze heerlijk, maar iets te lang en je krijgt inderdaat stuiter gummies
 
Yummm, lekker hoor dit. Laat ik ze nu ook nog in de vriezer hebben liggen.... ;)
 
En ik kan uit ervaring zeggen dat ze erg lekker waren! Jammie!
 
Ziet er erg lekker uit ( zal ook wel heeeeeel erg lekker hebben gesmaakt). Ik krijg dit nooit met de lunch. ik krijg een zakje met een boterham mee  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan