BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Beemer

Sprokkelaar
Berichten
40
Hoi allemaal, ik ben Richard en kan enorm genieten van lekker buiten koken, waarbij het grillen toch vaak voorop staat. Ik ben eigenlijk niet zo'n creatieve kok, maar doe mijn best door het zogenaamde kopieer gedrag wat lekkers en vooral bijzonders op tafel te krijgen....  :blush:
Ben nu op zoek naar uitbreiding in de mogelijkheden en ben me nu aan het verdiepen om een allround toestel te kopen in de vorm van de BGE of iets dergelijks.... Hopelijk kan ik op dit forum mijn kennis op het gebied van creativiteit met het koken en informatie over het ultieme toestel hier vergaren! Groet, Richard
 
Hoi Richard,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Richard leuk dat je komt meedoen. Je opmerking over kopieergedrag is erg herkenbaar, maar beter goed gejat dan slecht bedacht! Een BGE is natuurlijk een fantastische bbq maar het is natuurlijk de kok en niet de tools die de gerechten maakt ;). Staar je dus niet blind op 1 optie, je moet namelijk nog voldoende budget overhouden voor je vlees en natuurlijk ook alle aanverwante mooie goodies die je hier in overvloed op dit forum voorbij ziet komen :D
 
welkom!
 
hoi Richard,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Richard, welkom hier
 
Welkom Richard! Veel plezier hier!!!
 
Van harte welkom Richard! :D
 
Hoi Richard welkom hier.
En "kopi?ren" van recepten is geen enkel probleem hoor, waarom denk je dat er zoveel kookboeken zijn.....
Leuke foto's van je creaties zijn we natuurlijk wel gek op!
Veel plezier bij het BBQ Genootschap!!!
 
Gefeliciteerd met je aanmelding Richard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan