BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

  • Onderwerp starter gijsgijsbers
  • Startdatum
G

gijsgijsbers

Gast
Hoi ik ben Gijs 33 jaar en kom uit Beuningen heb vorige week mijn eerste weber 57 cm gekocht ben beginneling ik zal hier nog veel vragen gaan stellen :( :(
 
Welkom op dit gezellige forum Gijs, en de vragen zijn gratis dus stel ze gerust of kijk eens rond op het forum, hier is al een schat aan informatie te vinden :)
 
Hoi Gijs, welkom hier
 
Welkom Gijs, je zit hier helemaal goed voor al je vragen hoor, veel bbq plezier!
 
Welkom Gijs, je bent op de juiste plek!!!
 
Welkom Gijs, stel gerust je vragen en open ook vooral topics van je bbq-sessies. We zijn hier dol op foto's van dergelijke sessie's en vaak krijg je dan ook veel feedback over hoe het anders / beter kan.

Veel succes in je zoektocht!
 
Hoi Gijs,

Van harte welkom bij het Genootschap.
 
hoi Gijs,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Gijs
Ben zelf ook een beginner en heb hier eigenlijk alle hulp en info gevonden en gekregen om te q-en
Je zit op de juiste plek
 
Een warm welkom Gijs!
 
Ha Gijs, gezellig dat je er bent!
 
welkom gijs! schiet maar raak met je vragen ;)
 
Welkom Gijs!
 
Hoi allemaal,

Ik ben mark, 31 jaar uit asten. Heb onlangs een WMT aangeschaft, omdat ik na een lange tijd met mijn weber gas-bbq te hebben gewerkt, het nu tijd vond om eens serieus met bbq-en aan de slag te gaan.
Dit houd voor mij in, veel experimenteren in het begin. en vooral veel plezier beleven aan de lange bbq-sessies met vrienden en een koud biertje. ;)
 
Uh, welkom Gijs en Mark? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan