Beef en Steak

Even voorstellen

PauldeJ

Tondelzoeker
Hallo mede grillers!
Na een aantal jaren meelezen op het forum nu ook eindelijk lid geworden. Ik ben Paul 28 Jaar oud en ik BBQ nu zo’n jaar of 5. Begonnen met een weber compact 47cm.
Ontzettend veel geleerd en gemaakt op deze BBQ. Maar na jaar of 2 en een aantal proef sessies op een offset toch verliefd geworden op het houtvuur en deze oude liefde aan mijn schoonvader gegeven..

IMG_3014.jpeg

Dus ik (misschien wat impulsief) een Char-griller Smokin’ pro aangeschaft en ook daar fantastische ervaringen mee opgedaan maar ik miste toch een beetje het grillen en een wat compacter model om er mee naar het strand te kunnen of mee op vakantie..

IMG_3331.jpeg

Dus na een tijdje de WGA aangeschaft waar ik ontzettend blij mee ben! Echt een fantastische BBQ voor deze afmetingen!

IMG_5760.jpeg

Nu wil ik in plaats van de offset toch weer terug naar een Weber. (Dus de offset staat te koop😉) en heb ik daarbij vandaag de eerste stap gezet en een WSM 47cm aangeschaft🤩 daarbij wil ik graag nog een master touch aanschaffen maar dan moet ik denk ik de vrouw nog een paar keer lief aankijken..

IMG_5759.jpeg

Nou dit was mijn voorstelling, ik hoop hier veel inspiratie en informatie op te doen over de mooiste hobby van de wereld!

Welkom Paul!

Jij wisselt aardig wat door zo 😜
Mooi spul dat zeker!

Welkom Paul!

Aan de spullen ligt het iig niet.

Hoi Paul, welkom bij het Genootschap.
Mooie collectie BBQ's voorbij zien komen.

b.t.w. de luchtschuif van je WGA zit verkeerd om.;)

1754988214938.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan