Beef en Steak

Even voorstellen

Albert Schuurmans

Tondelzoeker
Hoi mensen, ik ben Albert en ik ben net lid van deze club geworden. Ik ben 68 en ik ben mijn hele leven niet verder gekomen dan het bakken van hamburgers en worstjes van AH op de bbq. Mijn zoon is een bbq fanaat geworden. Hij heeft zo'n grote big egg en hij maakt daar de lekkerste dingen op. Ik kan dat niet goed hebben en daarom ga ik ook proberen hier iets goeds van te maken. Ben gisteren
begonnen met een 13 inch kamado. En met dit forum erbij ga ik een heel eind komen. Wish me luck!

1000026872.jpg

Welkom bij het genootschap, en een hele goede competitieve tijd toegewenst met je zoon ☺️ Daag elkaar lekker uit en we zien de foto resultaten graag tegemoet 👍

Hoi Albert,
welkom bij het Genootschap

Welkom bij het genootschap, je kan hier genoeg inspiratie vandaan halen om je zoon het nakijken te geven.

Welkom Albert en het gaat je zeker lukken met je kamado

Welkom Albert!

Ik wou dat mijn vader er ook zo in stond dat ik de passie kan delen.. misschien komt dat nog als die met pensioen is en toch een hobby zoekt 😅🤣

Welkom Albert!
Het wordt alleen maar leuker als je je er in gaat verdiepen!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Welkom!

Welkom Albert, Ik ben towendertijd ook begonnen met en 13"patton geloof ik. 1 keer picanha op gemaakt en een paar burgertjes. Toen was het al wel duidelijk dat deze veeeeeeel te klein was... Kamado Bono Grande is uiteindelijk al een aantal jaar mijn grote vriend in de tuin.

Welkom Albert

Terug
Bovenaan Onderaan