Beef en Steak

Even voorstellen

Jacob van de Berg

Tondelzoeker
Hallo, ik ben Jacob 67 jaar oud, gehuwd met Lummie, 5 kinderen en 8 kleinkinderen, gepensioneerd rijksambtenaar, wonende te Urk en thans verblijvende in ons chalet op camping 't Veld in Hardenberg. Naast mijn hobby's als gelicenceerd zendamateur (PA3BMB) en het kijken van films mag ik hier op de camping graag wekelijks BBQ'en. We hebben een kamado en daarmee wordt regelmatig zalm gerookt en de nodige vleeswaren gegrild. Vorig jaar voor mijn verjaardag van de kinderen een Grilleye Max gekregen (100 euro) ter vervanging van de bestaande Lidl thermometer van 17,95 euro . Zojuist ben ik er (na een reset) achter gekomen dat de producent ermee gestopt is en dat de Grilleye niet meer werkt tenzij ik jaarlijks 20 euro betaal! Dat vind ik chantage en dat ga ik dus niet doen, ik ga weer gebruik maken van de Lidl thermometer (die overigens nu ook weer in de aanbieding is).

Welkom Jacob! Er zijn inmiddels wat initiatieven van forumleden die de Grilleye toch weer aan de praat proberen te krijgen zonder abonnement. Maar in hoeverre dat al werkt en te doen is, weet ik niet. Je kunt het altijd even in de gaten houden.

Veel plezier hier!

Welkom Jacob, veel plezier op het forum

Welkom Jacob.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welkom Jacob! Er zijn inmiddels wat initiatieven van forumleden die de Grilleye toch weer aan de praat proberen te krijgen zonder abonnement. Maar in hoeverre dat al werkt en te doen is, weet ik niet. Je kunt het altijd even in de gaten houden

Veel plezier hier!
Hallo Timmeeh,
Bedankt voor de reactie!
Ik heb inmiddels de software waarnaar jij refereert gedownload en ga de GrillEye updaten, we zullen zien of het werkt.
Groeten, Jacob

Hoi Jacob,
welkom bij het Genootschap

Welkom Jacob, Veel plezier op het Genootschap

Welkom Jacob, veel plezier hier !
Ik hoop dat je je GrillEye weer aan de praat krijgt.

Hallo Timmeeh,
Bedankt voor de reactie!
Ik heb inmiddels de software waarnaar jij refereert gedownload en ga de GrillEye updaten, we zullen zien of het werkt.
Groeten, Jacob
Heb inmiddels de firmware van de GrillEye met de Free-Grilly software geupdated en 2x uitgeprobeerd. E.e.a. werkt weer super! Chapeau aan de ontwikkelaars!

• Leuk
Waarderingen: prld
Hallo, ik ben Jacob 67 jaar oud, gehuwd met Lummie, 5 kinderen en 8 kleinkinderen, gepensioneerd rijksambtenaar, wonende te Urk en thans verblijvende in ons chalet op camping 't Veld in Hardenberg. Naast mijn hobby's als gelicenceerd zendamateur (PA3BMB) en het kijken van films mag ik hier op de camping graag wekelijks BBQ'en. We hebben een kamado en daarmee wordt regelmatig zalm gerookt en de nodige vleeswaren gegrild. Vorig jaar voor mijn verjaardag van de kinderen een Grilleye Max gekregen (100 euro) ter vervanging van de bestaande Lidl thermometer van 17,95 euro . Zojuist ben ik er (na een reset) achter gekomen dat de producent ermee gestopt is en dat de Grilleye niet meer werkt tenzij ik jaarlijks 20 euro betaal! Dat vind ik chantage en dat ga ik dus niet doen, ik ga weer gebruik maken van de Lidl thermometer (die overigens nu ook weer in de aanbieding is).
Welkom bij het genootschap en doe Herman van de Camping de groeten uit Zaandam!

Welkom Jacob!

Terug
Bovenaan Onderaan