Beef en Steak

Even voorstellen

Mark 1979

Tondelzoeker
Hoi allemaal,
Ik ben Mark, 45 jaar, woon in Dongen met mijn vrouw en 2 dochters van 3 en 2 jaar en ben sinds 4 weken eigenaar van een Keij kamado large. Ik heb afgelopen zomer een kamado workshop gevolgd en ben daar overtuigd geraakt waarom ik zelf een kamado in de achtertuin zou moeten hebben :). Ik heb ondertussen spareribs volgens de 321 methode gemaakt en een lekker beenhammetje, maar verder sta ik nog helemaal aan het begin van de ontdekkingstocht. Daarnaast wil ik ook nog een afdak gaan maken zodat de kamado (en evt. ik zelf) altijd droog staat. Ik kijk uit naar jullie recepten, ideeën, tips en tricks! Groeten Mark

Welkom Mark, veel plezier met je bouw van je buitenkeuken. Zelf ook droog staan is altijd fijn bij het bbq-en

Mark, welkom op het Genootschap en veel plezier met je nieuwe kamado.

Hoi Mark,
welkom bij het Genootschap

Welkom Mark. Veel plezier hier!

Een afdak voegt heel veel extra plezierige BBQ uren toe aan een jaar.
De echte helden gaan door weer en wind natuurlijk maar daar hoor ik niet bij.
Meer gebruik is versneld afschrijven waardoor je hele investering in de kamado nog rendabeler wordt........
Je bent in feite een dief van je eigen portemonnee als je geen afdak neemt.
Dat was de kern van mijn betoog thuis toen ik het afdak pitchte bij mijn fiscaal partner en echtgenote ;)

Helemaal mee eens. Ik moest al aardig lobbyen voor de kamado zelf... Op termijn de lobby voor een afdak maar eens opstarten 😁. Eerst maar eens wat lekkere dingen op tijd zien te krijgen dan gaan die discussies steeds iets makkelijker hoop ik 😂.

Helemaal mee eens. Ik moest al aardig lobbyen voor de kamado zelf... Op termijn de lobby voor een afdak maar eens opstarten 😁. Eerst maar eens wat lekkere dingen op tijd zien te krijgen dan gaan die discussies steeds iets makkelijker hoop ik 😂.
Welkom Mark!

Leren bbqen met jonge kids is naar mijn ervaring nog een extra uitdaging 😁.
Vooral veel plezier met het ontdekken van alles wat je nog niet hebt gemaakt.

Hoe je het moet aanpakken; Bereid Mooie dinge op de bbq en het geld wat het je had gekost in een restaurant in je bbq potje stoppen voor je afdak 😂

Terug
Bovenaan Onderaan