BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Mijn naam is Henk en mijn hobby's zijn koken brood bakken, bier maken en sinds vorige jaar een nieuwe barbecue gekocht en pas weer een rookoven want vissen is ook een hobby van mij.Ben op dit forum gekomen omdat ik hier geweldige recepten zie en ik van plan ben om er enkele van te proberen.Forum ziet er heel verzorgd uit.Met groeten Henk.
 
Henk welkom.
Je zit hier goed,we zijn gek van BBQ en bier.
En broodbakken vinden we hier ook leuk.
 
Beste Henk, een zeer warm welkom hier!! ;)
 
Hoi Henk, Welkom hier
 
hoi Henk,
welkom bij dit edele genootschap.
Ik denk dat je hier prima op zijn plaats bent
 
Welkom Henk, genoeg info en recepten te vinden hier!
 
welkom Hendrik Willem
 
van harte welkom Henk!
 
Welkom Henk!

Wat voor soorten bier brouw je zoal?
 
Welkom en hoop veel posts en info van je te zien over het roken van vis!
 
Hoi Henk,

Van harte welkom op het Genootschap!
Wat voor brood bak je zoal? Ik ben de laatse tijd veel met zuurdesem bezig.
 
noskos zei:
Hoi Henk,

Van harte welkom op het Genootschap!
Wat voor brood bak je zoal? Ik ben de laatse tijd veel met zuurdesem bezig.
. Sorry was vergeten antwoord terug te geven. Ik bak meestal volkorenbroden en oberlander en Andesbrood is heel lekker en betrek mijn meel bij de Zuidmolen in Groesbeek hebben een hele mooie site en bestellingen tot 28 kg  zijn de verzendkosten 6,75 euro misschien van de herfst ga ik ook weer zuurdesembrood bakken is een leuk proces en erg smakelijk en in herfst en winter bak ik ook bolussen en vlaaien en andere lekkere dingen ik heb hier een goede oven voor en zelf een rijskast gemaakt. De oven is een een Rofco en heeft 3 lagen van steen en er kunnen 9 kleine of 6 grote ronde broden in .
 
DanBras zei:
Welkom en hoop veel posts en info van je te zien over het roken van vis!
. Kan hier niets posten over roken want ik heb een originele rookoven  geen apparaat waar je meekan barbecuen en roken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan