Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al Moink Balls gemaakt, een proefversie van de zalm op ons kerstmenu (zalm met limoncello, ga ik morgen weer maken ) en een heerlijk toetje met gegrilde ananas bereid.Welkom Rogier!
Genoeg te ontdekken wat heb je op je bucketlist staan om te gaam bereiden?
Ik heb vandaag Tarte tartin gemaakt op de bbq, ik was verantwoordelijk voor het toetje.Ik heb al Moink Balls gemaakt, een proefversie van de zalm op ons kerstmenu (zalm met limoncello, ga ik morgen weer maken ) en een heerlijk toetje met gegrilde ananas bereid.
Nog op mijn bucketlist:
Spareribs volgens de 1-2-3 methode,
Bavette
Gegrilde kip
Erwtensoep in m'n Dutch Oven
En ik twijfel nog over of ik oliebollen ga bakken in de Dutch Oven met Oud & Nieuw ²
Leuk alle inspiratie die je hier op het forum opdoet!
Jij nog plannen rondom de feestdagen op de BBQ?
Bekijk bijlage 72684
Bekijk bijlage 72685
Dank voor de tip met de oliebollen!Ik heb vandaag Tarte tartin gemaakt op de bbq, ik was verantwoordelijk voor het toetje.
Gemaakt volgens onderstaand recept
Bekijk bijlage 72690
Bekijk bijlage 72691
Bekijk bijlage 72693
Bekijk bijlage 72694
Bekijk bijlage 72695
Voor oud en nieuw ben ik er nog niet uit komen vrienden langs met 2 kids waarvan 1 van de volwassenen vega eet, ik denk aan 2 kilo shortribs met puree van pastinaak, gegrilde asperges en wellicht iets van pulled jackfruit voor onze vega.
Maar eigenlijk geen idee nog ik laat mijn gedachte nog lekker de vrije loop .
Oliebollen en bbqen kan wel maar ik ben daar niet zo happig op als je het al doet zorg iig dat je wel de nodige blusmiddelen in de buurt hebt better safe then sorry .
Druppels vet die bijv in je bbq terecht kome kunne flinke steekvlamme opleveren