Beef en Steak

Even voorstellen

GrillBill

Tondelzoeker
Berichten
6
hallo collega BBQ lovers,

vandaag aangemeld dus even voorstellen. Mijn naam is Rob Nauta en ik woon in het Groningse Leek met mijn gezin. Ben al jarenlang liefhebber van een gezellige BBQ en inmiddels gaat daar meer en meer tijd in zitten.
Ik ben ooit begonnen met een kleine Weber die zo klein was dat we op een balkonnetje konden BBQen. Daarna de overstap gemaakt naar betonnen / staande BBQ van een meter of twee maar die begon te scheuren, daarna kwam een Boretti Carbone. Die was na een paar jaar zo compleet verbrand dat de bodemplaat gaten liet zien dus moest er weer een nieuwe komen. Kerstmis 2022 gaf mij vrouw een BBQ cadeau die ik mocht uitzoeken bij Rookoven in Nunspeet; het werd een Bastard Large. Nu is de volgende stap aan de beurt, de Bastard Large inbouwen. Al menig plaatje vastgelegd qua moodboard maar nu moet ik toch stappen maken. Hier dus terechtgekomen voor wat detailinfo, eventuele tekeningen maar vooral vragen te kunnen stellen zoals ideale diepte blad en wel of niet uitsparing een de voorzijde / dan wel achterzijde etc etc.

Groet,
Grillbill

93bc7bfc-1bb0-4a3d-af50-cf3cc60b0870.jpg
6c659cef-063c-4693-8d42-5f925114088f.jpg
bc6c21dc-95b9-4be5-82ce-f550c3b6c1db.jpg
 
Welkom Grill Bill! Je naam doet een ander merk BBQ vermoeden :) :) .
Maar hier ga je zeker vinden wat je zoekt!
Leuk als je ook zelf je bouw proces deelt!
 
Welkom Rob!
 
Welkom Grill Bill! Je naam doet een ander merk BBQ vermoeden :) :) .
Maar hier ga je zeker vinden wat je zoekt!
Leuk als je ook zelf je bouw proces deelt!
Hoi Cherrywood,

ja ik snap de link maar ik houd het bij mijn Bastard.. :) .

Ik zal wat foto's maken en er een topicje aan wijden, goeie tip!
 
Welkom Rob, ik heb een paar mooie draadjes langs zien komen van inbouw juweeltjes. Sterkte met de bouw. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan