BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

J

Joostl

Gast
Goedemorgen,

Even voorstellen. Ben Joost, houd van koken (en het opeten  :p ).
Ben een grote fan van bbq-en, koken etc etc. Heb een Weber 47 en vorig jaar een smoker van barbecook gekocht.
Favoriete gerechten, griekse lamsburgers, beercan chicken, sat? en de low en slow spare ribs..


Hoop op dit forum veel tips te lezen en nieuwe idee?n op te doen.

Tevens ben ik aan het kijken naar een kamado barbecue en mochten er nog suggesties zijn of plekken om ze te kopen dan hoor ik het graag. Ik zoek gezien de prijzen met name ook wat info over minder bekende en goedkopere  merken zoals qamado van beefensteak.nl en bijvoorbeeld de dutsjii.

Veel smoke plezier!
 
Joostl, welkom bij de club? Een keramische barbecue staat hier bij veel mensen hoog op het verlanglijstje, ook bij mij ;).
 
hoi Joost,
Welkom bij dit edele genootschap.
Kijk rustig rond en stel je vragen
 
Ha Joost, welkom hier, gezellig dat je er bent!
 
Hallo Joost, dit is een prachtige dag om je aan te melden hier!
Veel plezier op ons gezellige forum  ;)
 
Even gekeken naar de Qamado van Beef & Steak

butcher-boy-qamado-18-inch.jpg


en de Dutsii

$T2eC16N,!ygE9s7HHqTEBRdipTB3,Q~~60_84.JPG


Maar dat zijn dezelfde ceramische barbecues denk ik.
 
Welkom Joost! :p
 
Hoi Joost,

Van harte welkom bij het Genootschap.

Die modellen keramische barbecues komen allemaal uit dezelfde fabriek in China. Dus mocht je voor een Chinees kiezen neem dan de goedkoopste, je krijgt toch hetzelfde ;)
 
welkom Joost!
 
Hoi Joost, Welkom hier
 
Zoek ook eens op ebay e.d. daar stonden soort gelijke Chinezen voor onder de ?400 vorig jaar. De prijzen zijn hier opgeschroefd om de indruk te wekken dat ze gelijkwaardig zouden zijn aan het topsegment in de markt (denk aan Big Green Egg, Primo, Grilldome etc.) Als ik bijna ?1000 zou moeten betalen voor zo'n BBQ dan zou ik liever doorsparen voor een "echte" ;)
 
Welkom Joost :) veel plezier op dit forum!!!

Vragen over keramische barbecues kun je hier allemaal stellen er is voldoende kennis op dit forum :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan