Life to the Max
Tondelzoeker
Mijn naam is Max, ik ben 59 jaar en ik ben een van die gasten die het hele jaar door bezig is om op zijn BGE Large (al zo'n 7 jaar) te koken. Ik volg veel kanalen waaronder het BBQ genootschap. Ik heb veel geleerd van Noskos en veel van zijn recepten gemaakt. De ballen van Frits en zalm met pindakaas waren echt hemels! Jammer genoeg is Dennis op zijn site niet meer zo actief en daarom heb ik mij aangemeld op deze site. In alle eerlijkheid, verwacht van mij geen nieuwe inzichten, ik ben een gebruiker en pik aan alle kanten nieuwe inzichten op. Denk aan Ralph de Kok en Pitmaster X. Maar graag volg ik de avonturen en foto's van mijn medegebruikers. Er zit altijd wat tussen waar ik mee aan de slag wil!
PS Ik hoop echt dat Dennis snel weer in staat is om wat op zijn site te posten en hoop dat het goed met hem gaat (ook al ken ik hem verder niet...)
PS Ik hoop echt dat Dennis snel weer in staat is om wat op zijn site te posten en hoop dat het goed met hem gaat (ook al ken ik hem verder niet...)