BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

R

rons

Gast
Hallo allen,

Mijn naam is Ron en ik sta op het punt een nieuwe BBQ aan te schaven.
na lang twijfelen ga ik toch weer voor een kolen bbq.
Ik heb mij bij het bbq genootschap aangemeld om zo van jullie allen tips en tricks te krijgen maar ook evt vragen van jullie te beantwoorden.
mochten jullie nu al tips hebben dan hoor ik deze graag.
groetjes
Ron
 
Hallo Ron, welkom op dit fijne forum. Veel plezier op je zoektocht :)
 
hoi Ron,
Welkom bij dit edele genootschap.
Kijk de site eens goed door, er zijn leden met briketten bbq's, met gas bbq's en met keramische bbq's.
Wellicht wordt je daar wijzer van en anders gewoon vragen
 
Ron welkom bij de club!

Barbecuen op kolen is een goed keuze ;).

Wat voor barbecue je ook gaat kiezen, ga voor een barbecue met deksel, hiermee vergroot je de mogelijkheden van je barbecue. Zonder deksel kan je alleen direct boven de kolen barbecuen, met een deksel kan je ook indirect barbecuen waarbij het vlees indirect gaart door de warme lucht.
Bij de keuze voor een barbecue is belangrijk voor hoeveel mensen je gaat barbecuen, hiermee kan je de grote bepalen. Doe je het voor hooguit vier mensen dan zou ik voor een barbecue met een doorsnede van 47 cm gaan bij meer mensen zou ik voor een 57 cm gaan.
Barbecues van Weber en Outdoorchef zijn goed maar niet goedkoop, maar gaan wel vreselijk lang mee (15 tot 20 jaar bij zorgvuldig gebruik) in vergelijking tot de bouwmarkt bbq.
Als je de prijzen te gortig vindt, kan je voor een hele schappelijke prijs weber bbq's op Marktplaats vinden.
(
 
welkom Ron
 
Welkom.
Welke gaat het worden?
 
Ha Ron, welkom hier!
 
Hoi Ron,

Van harte welkom bij het Genootschap!

In het materiaal deel staat een draadje dat je hulp biedt bij het aanschaffen van een nieuwe barbecue.
 
Van harte welkom!
 
Hallo Ron, welkom hier, ennuh... diverse ervaringsdeskundigen genoeg hier  ;D
 
Hallo Ron, welkom hier en veel BBQ genot met de keuze die je gaat maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan