BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

Gabor

Pitmaster
Berichten
503
Beste forumleden,

Mijn naam is Gabor Vroegop en ik woon in Boskoop ZH. Altijd al liefhebber geweest van koken en lekker eten en een goed glas wijn. Stond regelmatig in de keuken en stak regelmatig de (traditionele) bbq aan. Totdat ik vorig jaar een workshop heb gedaan en gezien heb wat je met Webers en BGE kunt doen en dat heeft de interesse gewekt. Daarna nog een workshop keramische bbq gedaan en toen maar gelijk besteld en vanaf 2013 elke of on de week lekker aan het experimenteren geslagen met af en toe al aardige resultaten en blijde gezichten!

Ik hoop op dit forum nog meer te kunnen leren en ervaringen uit te wisselen met jullie, als ik de berichten zo eens bekijk gaat dat wel goed komen!

Morgen gaan we surviving the zone proberen met de wedstrijdmethode, misschien gelijk een aardige gelegenheid om het resultaat te delen.

Groet,
Gabor
 
Hoi Gabor,

Van harte welkom bij het Genootschap! Wat voor stukje aardewerk heb je?!? ;)
 
Dank!

@Dennis: ik heb een Qamado gekocht bij Beef & Steak in Ter Aar, na de inspirerende workshops van Harry Havinga.
Ben net je recept PP wedstrijdmethode weer aan het doorlezen, die gaan we morgen proberen!
 
H? het eerste lid met een Chinees, leuk! En les van Harry gehad, ja dan moet het wel goed komen ;)
 
ho Gabor,
Welkom bij dit edele genootschap.
Je hebt al een mooie keramische bbq dat dat zou goed moeten komen.
Recepten en ideeen vind je hier genoeg en anders gewoon vragen
 
Hoi Gabor, leuk dat je ons hebt gevonden, "keileuk" hier!
Succes morgen met je sessie, we zien je foto's zeker en vast, want dat wordt hier zeer gewaardeerd  ;)
 
Als het lukt zal ik ze zeker posten, photobucket account reeds aangemaakt ;-)
 
Welkom Gabor, veel plezier hier!!!!
 
welkom Gabor!
 
Welkom
 
Hoi Gabor welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan