BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

J

Jwee

Gast
Hallo allemaal,

Bedankt voor het accepteren van mijn registratie op het forum. Per toeval kwam ik er een paar maanden geleden op terecht en sindsdien al heel wat doorgelezen.
Zoals velen is eten bereiden mijn passie en ben ik altijd opzoek naar nieuwe dingen om te leren/bereiden. Ik hoop hier veel te kunnen bijleren :)
Ik woon nog bij mijn ouders en zei maken gebruik van een gas BBQ. Persoonlijk vind ik dit niks en wil ik er graag zelf een gaan kopen, ik heb alleen nog geen idee welke!

Groet!
Joren :)
 
Ha Joren, welkom en gezellig dat je er bent! Niks mis met een gasser hoor, maar idd is het lekker pielen met houtskool/briketten wel wat " echter" voor je BBQgevoel.
Lees rustig rond, stel je vragen en een leuke houtskoolbbq is makkelijk te koop op Marktplaats of zo, dus dat mag geen problemen opleveren.
 
Hoi Joren,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Wat Dominique al zei, op marktplaats kun je vaak hele knappe houtskool webers kopen voor een leuke prijs. De 57 cm One Touch modellen zijn prima barbecues waar je veel lol van kunt hebben.
 
Hallo Joren, welkom hier enneuh..... de kok is belangrijker dan de Q hoor.
 
Boldeagle zei:
Hallo Joren, welkom hier enneuh..... de kok is belangrijker dan de Q hoor.

Dat sowieso, ik hou van houtskool/briketten barbecues :)
De weber one touch premium had ik vanmiddag zien staan bij een lokale winkel, prachtig ding!
 
Welkom Jwee!!! Veel plezier hier en succes met je zoektocht naar een geschikte BBQ
 
Hallo Jwee, welkom hier en veel kijk-, lees- en schrijfplezier op dit forum.
Je zult al wel hebben gelezen dat we gek zijn op foto's van je op de Q gaat klaar toveren!
 
Ik zou een paar mooie bereidingen op de gasser maken en dan je ouders overtuigen dat het nog lekkerder kan....

Hou ons dan op de hoogte van je avonturen met mooie fotoraportages, dan heb je allemaal blije mensen om je heen.

O ja ook welkom natuurlijk
 
Haha no offence tegen de gas bbqers hoor! Ik vind het met brikken gewoon iets hebben. Op gas kun je ook heerlijk koken, dat doet iedereen in de keuken toch ook :D
 
hoi Joren,
Welkom op dit edele genootschap, kijk rustig rond en stel je vragen
 
Een warm welkom Joren ,en veel plezier hier.
 
welkom joden
 
Jwee zei:
Bedankt allemaal. Ennuh big T, leuk he auto correctie :p

haha oeps. lange leve de macbook air :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan