BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

RobertoQ

Tondelzoeker
Berichten
14
Hallo, ik kom bij mij zoekopdrachten geregeld uit op dit forum…tijd om een account aan te maken en mezelf voor te stellen. Ik vind er immers altijd antwoord op wat ik zoek

Ik ben Roberto en in de jaren 80 besmet geraakt met het BBQ virus toen er bij ons nog vrij basic op een Hibachi werd gegrild door mijn vader. Zelf ook verschillende BBQ’s gehad en de laatste jaren steeds serieuzer bezig.
Echt serieus geworden met een Weber Master Touch Premium. Toen gesnuffeld aan de Kamado door laagdrempelig in te stappen middels een Salitos auplex kamado voor weinig geld in Duitsland.
Vervolgens onlangs overgestapt op een BGE large. In de caravan heb ik nog een WGA staan voor op vakantie.

Hier wat foto’s van de Q’s. Dilemma…hoe ga ik het inrichten na de komst van de BGE. Het is nu te druk. De BGE vind ik gewoon een mooi ding en zonde om in te bouwen. Kan nu geen optimaal gebruik maken van het meubel omdat de weber erin zit. En wat doe ik met de Salitos? O ja, en als het regent wil ik ook alles droog hebben staan en door kunnen BBQen. Suggesties voor de setup?
E860AA1A-630C-4CC8-B9E0-6774050FBE32.jpeg


A905DC50-BD93-4AED-BA56-CE71ABC6B2E2.jpeg


74779D92-15DB-4422-B493-E07D27B6A7BA.jpeg
 
O ja, de Salitos heeft ook nog ingebouwd gezeten. Op zich handig om mee te werken maar totaal geen ruimte om te snijden enz. De steen ligt nu over dat gat.
29AA4431-F284-402F-BD3D-3BDE8F9A26E2.jpeg
 
Ik heb zelf hier voor ook een salitos gehad , top ding voor zo weinig geld , ik heb zelf spijt dat ik hem verkocht heb . Is altijd handig voor er bij .
 
Ik heb zelf hier voor ook een salitos gehad , top ding voor zo weinig geld , ik heb zelf spijt dat ik hem verkocht heb . Is altijd handig voor er bij .
100% mee eens! De kwaliteit is voor dat geld echt keurig. Doe hem ook zeker niet weg 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Welkom Robbert!

Wellicht dat je voor de kleine bbq een tafeltje bij Ikea kunt scoren?
Dan kun je hem hier inbouwen, staat hij op wielen, en kun je hem erbij pakken als het nodig is.

Deze zeg maar

In jou geval zou ik denk ik de BGE lekker op zijn wielen laten staan.
Of misschien iets nieuws verzinnen in combinatie met de weber.
 
Welkom! Succes met de juiste opstelling vinden.
 
Welkom Roberto. Je hebt al een mooie opstelling zo. - beetje jaloers- 😄

Zelf heb ik de Weber Summit E6 Die bouw je ook niet zomaar in,
Al kijkend kom ik dan op losse modules nog het meest vergelijkbaar met het nest systeem van de BGE. Geeft ook het meeste flexibiliteit naar de toekomst.
 
Welkom bij het genootschap, en mooie selectie bbq heb je al staan!
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Welkom Robbert!

Wellicht dat je voor de kleine bbq een tafeltje bij Ikea kunt scoren?
Dan kun je hem hier inbouwen, staat hij op wielen, en kun je hem erbij pakken als het nodig is.

Deze zeg maar

In jou geval zou ik denk ik de BGE lekker op zijn wielen laten staan.
Of misschien iets nieuws verzinnen in combinatie met de weber.
De kleine kamado in een nest kan natuurlijk ook en hem dan verplaatsen indien nodig. Heb dan een 15 inch nest met wieltjes nodig voor een leuke prijs. De Ikea oplossing kan, maar voorkeur is dan een nest i.v.m. duurzaamheid.
 
Welkom Roberto!
 
Terug
Bovenaan Onderaan