Beef en Steak

Even voorstellen

Sander288019

Kooltjesharker
Nieuw hier dus even voorstellen. De overstap aan het maken van een weber op gas naar BGE. Oriënteren naar hoe ik deze ga inbouwen in een vast meubel onder een kapschuur en zoekende naar leukte tips voor bereiding etc

Ik lees dat een hoop mensen hun BBQ keuken op wielen maken ipv vast onder een overkapping. Neem aan dat men kiest voor op wielen zodat je ook in de zon kan staan of om rook onder het dak te voorkomen maar nog andere redenen?

Sander, welkom bij de club. Je kamado is loodzwaar. Eens komt de dag dat je hem toch iets wil verplaatsen en dan dank je God op je blote knieën dat je destijds besloten hebt om er wielen onder te maken.

Beter vooraf alles afwegen 😉

het wordt een buitenkeuken van 3 meter breed. Dus is dat uberhaubt slim deze te verplaatsen dan?

Sander, welkom bij de club. Je kamado is loodzwaar. Eens komt de dag dat je hem toch iets wil verplaatsen en dan dank je God op je blote knieën dat je destijds besloten hebt om er wielen onder te maken.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Dat dus.

Sander,
welkom bij het Genootschap

Welkom!

Hier ook wielen onder het meubel, maar hij staat altijd op dezelfde plek. Tenzij ik er wat achter laat vallen, dan ben ik altijd blij dat hij even opzij kan.

Welkom Sander. Mooie stap hoor van een gasser naar een BGE

Welkom Sander.

Welkom Sander. En die wielen.....

+1

Simpel rekensommetje : +/- 100 kg Kamado + meubel - wielen ≥ heftruck of hernia

Terug
Bovenaan Onderaan