Beef en Steak

Even voorstellen

Grimlord

Gemarineerd
Hallo, ik ben Kristof en woon in het West-Vlaamse, Izegem.
Sedert vorig weekend ben ik de trotse bezitter van een Bastard Medium 2020.

Na wat spelen met de temperatuur gedurende een maiden run (wat behoorlijk goed lukte) een eerste bereiding geprobeerd (Pulled Chicken).
Het resultaat hiervan was heerlijk!

Vandaag dan maar eens een reverse sear geprobeerd van een Angus rib eye. Voor de vrouw eentje met gewone steekkruiden van Verstegen, voor mezelf een rubje gemaakt met gerookte paprika, chilivlokken, uienpoeder, komijn, tijm, zwarte peper, rietsuiker en zeezout. We waren beiden verbluft van het resultaat. We maken vaak sous-vide bereidingen waarna we vlees kort afbakten in een grillpan en beiden vonden we de bereiding op de kamado -tig keren beter.

Ik hoop hier in dit forum vooral veel tips/tricks & recepten terug te vinden om mijn barbecuetalent naar een volgende niveau te tillen.
Mijn interesse gaat vooral uit naar low & slow

Mijn volgend projectje ligt al klaar trouwens, een kleine procureur ligt in de koeling en vrijdag zal deze veranderen in een pulled pork

Welkom Kristof, veel plezier en inspiratie hier!

Welkom! Deel ook vooral foto's van je breidingen, daar worden we blij van
Enig idee in welk deel van het forum ik mijn reverse sear van vanmiddag kan plaatsen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Welkom! En wij zijn natuurlijk ook benieuwd naar de mooie/lekkere gerechten die jij maakt. Dus deel ook vooral fotos en recepten met ons 👌🏻

Welkom bij het genootschap

Mooi dat’t op de Q tig keer lekker d’r vonden

Terug
Bovenaan Onderaan