Beef en Steak

Even voorstellen

Aldwayne

Tondelzoeker
Hallo mede BBQ liefhebbers,

Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn naam is Dwayne, ik kom uit Limburg en ben op het moment van schrijven 30 jaar oud.

Ik heb vanaf jonge leeftijd altijd al interesse in het BBQ'en gehad. De zon hoefde zich maar even te laten zien en de grill stond aan. Al snel begon ik me te realiseren dat BBQ'en meer is dan alleen het grillen van kant en klare speklappen, spiesen en hamburgers van de Albert Hein. Ook begon ik het steeds gekker te vinden dat wij Nederlanders over het algemeen alleen in de zomer de BBQ tevoorschijn halen. Bij mij is dit sinds enkele jaren dan ook een 4-seizoenen hobby geworden.

Toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen had ik geen tuin. Ik kwam dan ook vrij snel tot de conclusie dat ik niet lang op mijn flatje zou blijven wonen. Toch had ik de mogelijkheid om enigszins te BBQ'en. De BBQ die ik toen had was een simpele Smokey Joe van Weber. Zoals gezegd simpel, maar evengoed een leuk dingetje. Een van de eerste dingen die ik kocht nadat ik ben verhuisd naar een huis met tuin was dan ook een Kamado BBQ. Namelijk een Grill-Guru Large. Hier beleef ik dan ook zeker één keer in de week veel plezier aan.

Graag wil ik jullie middels dit forum leren kennen en bovenal veel BBQ inspiratie opdoen. Bijgaand heb ik wat foto's toegevoegd.
Tot op het forum!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Welkom, de foto's spreken voor zich. Hopelijk kan je ons met meer van zulke creaties verblijden.

welkom hier
heerlijke fotos zeg. lekker hoor

Hoi Dwayne,
welkom bij het Genootschap

Ahhh een connaisseur. Welkom!

Welkom hier op het mooie forum

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Terug
Bovenaan Onderaan