Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DK89
  • Startdatum Startdatum

DK89

Tondelzoeker
Goedemogen bbq-ers,

Ik ben Dirk, 30 jaar en al enige tijd hier op het forum aan het rondneuzen. Ik ben namelijk lang aan het twijfelen geweest tussen een kamado of weber master touch, maar de prijzen hielden me nog altijd tegen. Ik heb namelijk nog nauwelijks bbq ervaring, en om dan gelijk een flinke smak leergeld te gaan betalen...

Maar gister las ik hier een tip van Ridevi71 over de original kettle E-5730 tegen een zeer aantrekkelijke prijs in combinatie met ing rentespaarpunten. Na nog het één en ander te hebben opgezocht over deze bbq, gelijk de knoop doorgehakt en besteld! Naar verwachting komt deze morgen al binnen en kan ik gelijk aan de slag :)
Nu nog snel een zak houtskool / briketten scoren (denk voor ecobrasa kokosbriketten te gaan, lees hier veel positieve reacties over) en aan de slag met het verzamelen van wat mooie accessoires. Meest noodzakelijk accessoires zijn al wel aanwezig gelukkig.

Na de aanschaf hier dus ook maar een account aangemaakt gezien ik hier al veel mooie tips voorbij heb zien komen, dank!

Groet, Dirk

Dirk, welkom bij de club. Gefeliciteerd met je keuze, de weber is een fantastische bbq

Welkom hier
Bij mij doet ie het nog steeds hoor

Welkom bij het genootschap
Je bent al ingelezen dus kan tie gelijk aantal tie binnen is

Hoi Dirk,
welkom bij het Genootschap.

Terug
Bovenaan Onderaan