Beef en Steak

Even voorstellen

Danny

Tondelzoeker
Ik ben Danny en woon sinds kort in Gorinchem. Ik ben altijd al gek op koken geweest maar woonde eerst in een klein appartement waardoor ik een kleine keuken had en geen plek voor een mooie bbq. Nu in het nieuwe huis heb ik een mooie ruime keuken waar ik al lekker in bezig geweest onder andere met sous vide. Nu heb ik een paar weken terug een Kamado Joe classic 3 besteld. Helaas is die alleen nog niet binnen maar kan niet wachten tot hij er is en er lekkere dingen op kan maken. Ter inspiratie voor de gerechten en de technieken heb ik het boek van Noskos al gelezen. Al denk ik dat hier op het forum nog veel meer kan leren van jullie ervaringen. Ik ben ook wel benieuwd wat jullie eerste gerecht was die jullie op de kamado hebben gemaakt.

Welkom bij het genootschap.
De voorbereiding en de bestelling van de Q zijn al gedaan zo. Nu wachten tot tie binnen is en lekker aan de gang gaan

Danny, welkom en veel plezier met je nieuwe bbq

Welkom Danny !

Welkom hier
Moinkballs zijn perfect om mee te beginnen.
Niet moeilijk, geen ingewikkeld recept en ingrediënten maar wel 1 van de lekkerste dingen die je kunt maken van de bbq.
Daarnaast ook een goede oefening voor het controleren van de temperatuur in je bbq. Als dat niet helemaal lukt verpest je niet meteen de moinkballs want die kunnen best wat hebben.

Maar er zijn natuurlijk genoeg andere recepten, succes

Bedankt voor het welkom heten en voor de tip van de moinkballs. Ik ga er eens even naar kijken, zat zelf al aan een pulled pork te denken. Belangrijkste is inderdaad om even te temperatuur controle te leren.

Hoi Danny,
welkom bij het Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan