Op de vriendelijke uitnodiging me voor te stellen ingegaan... dus..: Ik ben Ton, (achternaam doet er niet toe, ben toch niet belangrijk ) Sinds een dag of 10 ben ik in het bezit van een Patton Kamado 16" Premium. Sinds die dag heb ik de Kamado ELKE dag gebruikt, een openbaring!!! Ik ben zo bij met de kamado dat ik er meteen maar een soort van buitenkeukentje bij heb gebouwd. Gelukkig staat de BBQ op wielen zodat er evengoed buiten gekookt kan worden. Ik vind het toch wat link om "onder dak" te gaan braaien. Bij het rondneuzen op het forum van dit genootschap heb ik aardig wat mooie buiten"stokers" en buiten keukens gezien: compliment !!!
En waarom ben ik hier?? Eenvoudig, om te leren; Te leren om "grote projecten" te starten op de Kamado. Op dit moment ben ik nog erg bescheiden bezig met stukjes vlees uit de supermarkt omdat ik het "vak" nog niet genoeg beheers om er dure stukken vlees op te braden.
Daarnaast ben ik benieuwd of er leden zijn die ook gebruik maken van de Patton Kamado, wat zijn jullie ervaringen, tips etc.
Tot slot een foto van de zelf ontworpen en gebouwde buitenkeuken, nou ja, barbecue hoekje....
En waarom ben ik hier?? Eenvoudig, om te leren; Te leren om "grote projecten" te starten op de Kamado. Op dit moment ben ik nog erg bescheiden bezig met stukjes vlees uit de supermarkt omdat ik het "vak" nog niet genoeg beheers om er dure stukken vlees op te braden.
Daarnaast ben ik benieuwd of er leden zijn die ook gebruik maken van de Patton Kamado, wat zijn jullie ervaringen, tips etc.
Tot slot een foto van de zelf ontworpen en gebouwde buitenkeuken, nou ja, barbecue hoekje....
Laatst bewerkt door een moderator: