Beef en Steak

Even voorstellen

de volle

Gemarineerd
Ik ben Wim. Ben in het bezit van een weber 57 cm houtskool bbq. Heb in het verleden Weber verkocht in mijn winkel en ben diverse keren bij Weber geweest. Eerst in weesp en later in friesland. Dat is al weer ruim 10 jaar geleden. Ben inmiddels een bescheiden eter(60kg) en hou van kwaliteit. Bijna alles gaat bij mij indirect. Dus bijna nooit verbrand vlees. Ik hou het meestal simpel een groot stuk en dan omdat het moet sate en hamburgers. Ik heb vorige week in een poging om de economie te steunen een kamado aangeschaft. Het ging echter niet zo als ik wilde. Het ding is kapot de stekker wordt heet en de zekering vliegt eruit. Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Als ze niet met een antwoord komen dan vraag ik hier nog om advies. Desondanks zijn de gerechten erop wel gelukt. Pizza bavette en gerookte zalm (koud).

Ik heb vorige week in een poging om de economie te steunen een kamado aangeschaft. Het ging echter niet zo als ik wilde. Het ding is kapot de stekker wordt heet en de zekering vliegt eruit

Welkom Wim,

Een elektrische kamado kende ik nog niet. Hoe werkt zoiets? Is dat enkel de ontsteking of vervangt zoiets ook de kolen?

Alleen de ontsteking en de thermometer. Werkt ook zonder 230V maar dan is het gokken mbt. de temperatuur.

Welkom hier Wim!

Welkom Wim, een elektrische kamado maakt ook mij benieuwd.

Hoi Wim,
welkom bij het Genootschap.

Welkom Wim, een elektrische kamado maakt ook mij benieuwd.
Geen elektrisch bbq maar alleen ontsteking en thermometer zijn op 230v. De brandstof is gewoon houtskool.

Hoi Wim, welkom bij’t genootschap
Ben ook een bescheiden eter, in mijn beleving dan 😁

Terug
Bovenaan Onderaan