Beef en Steak

Even voorstellen

JelleWesterhof

Tondelzoeker
Hallo Allemaal, Mijn naam is Jelle.

Een rasechte beginner. Mijn buurman (tevens lid bij dit genootschap) heeft me aangestoken / geïntroduceerd met barbecueën. Voorheen was ik altijd druk aan het grillen wat eigenlijk meer leek op cremeren.

Ik heb een echte beginners Q gehaald waarop ik druk aan het oefenen ben met het in de hand houden van de temperatuur. Na een week iedere avond prutsen is dat redelijk voor elkaar, maar ik ben er nu al achter waar de prijsverschillen met de serieus uitgedachte barbecues vandaan komen. :ROFLMAO:

Maar!! als ik dit straks onder de knie heb, kan het alleen maar eenvoudiger worden om een echt goeie bbq / egg goed onder controle te houden.

Ik verwacht met veel plezier hier de mooie recepten en tips en trucs op te zuigen.

Deze week begonnen met MOINK balls en die vielen hier thuis erg in de smaak, dus dat was een mooie start.
Rest van de week geoefend met het standaard vlees. Het gasstel is deze week nog niet in gebruik geweest.

Dit weekend eerst het staartstuk maar eens proberen. Benieuwd wat dat wordt. Als ik hem niet helemaal verknal, zal ik hier wat fotootjes toevoegen.

Wens ik jullie allemaal een mooi bbq-weekend!

Groet,

Jelle.

Laatst bewerkt:
Hoi Jelle,
welkom bij het Genootschap

Welkom Jelle
En altijd fijn zo’n buurman

Welkom

Terug
Bovenaan Onderaan