BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

Rene@basterd

Sprokkelaar
Berichten
39
Hallo,

Ik ben rene 32 jaar oud, gelukkig getrouwt en vader van 2 jongens 8 en 5 jaar oud.
Ik kom uit leiden (Zuid Holland)
Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een basterd large die ik heb aangeschaft op de sample verkoop van harlem bbq.

Totaal geen ervaring met "echt" barbecuen op een sat? en een hamburger na op mijn oude weber 47 Cm die dit jaar echt op was! Wel vond ik het altijd uiterst interessant om ribs, pulled pork, bevette enz enz.. Te maken op een bbq vandaar mijn keuze uit eindelijk voor een basterd large (daarvan vond ik de uiterlijk ook het mooist..)
Na wat gehannes om hem in de auto mee te nemen en er thuis mee aan de slag te gaan viel vrij snel in het water want de dome staat niet goed op de base (achterkant staat open) en ik kan het niet oplossen door het scharnier te verstellen dat heb ik namelijk al een x aantal keer geprobeert (geen idee wat ik nou moet doen, dat hoop ik onder andere hier te vinden!) het vilt heb ik in ieder geval al vervangen maar dat mocht niet baten.
Buiten dit tegen vallertje.. Heb ik hem nou toch al een paar keer gebruikt voor de snelle hap maar tot nu toe krijg ik de temperatuur niet onder controle en wordt hij ook niet heter dan 250 graden met alle luchtschuiven open met houtskool van grill guru, maar dat heeft denk ik te maken met valse lucht ofzoiets.
Ik ben in ieder geval nog steeds enthousiast en vastberaden dat dat opgelost gaat worden en ik grote vrienden ga worden met mijn basterd en kan gaan genieten van de eerste low en slow sessies en de vele andere heerlijke gerechten.
Groet, Rene
 
Hoi Rene,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Ik heb ook een Large Basterd en over je vragen eea gepost op dit forum. Wellicht heb je daar wat aan.

(Er schijnt een manier te zijn deze linkjes in dit bericht te plaatsen, maar deze gigibeet weet alleen niet hoe.)
 
Welkom hier Rene!
 
Welkom hier Ren? op dit mooie forum
 
Hoi Rene,
welkom bij het Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan