Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nooby
  • Startdatum Startdatum
N

Nooby

Gast
Hallo,

Mijn naam is Andre. Na vele jaren in een appartement wonen we eindelijk in een huis met een tuin.
Eindelijk kan mijn voorliefde voor bbq-en tot uiting komen.

Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op het kopen van een kamado.
Ik kom toch steeds weer uit op en big green egg. Mijn doel is om dit voorjaar een bge aan te schaffen en deze in een zelf te bouwen rvs tafel op te stellen.
Ik ben op het gebied van bbq-en ook nog wel vrij groen :) dus ik hoop hier veel inspiratie op te doen en mijn bbqskills te ontwikkelen

Ook hoop ik hier meer te leren hoe ik over hoe ik de bge optimaal kan gebruiken. Alle tips & tricks zijn zeer welkom!

Op naar een mooi seizoen!

Nooby zei:
Hallo,

Mijn naam is Andre. Na vele jaren in een appartement wonen we eindelijk in een huis met een tuin.
Eindelijk kan mijn voorliefde voor bbq-en tot uiting komen.

Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op het kopen van een kamado.
Ik kom toch steeds weer uit op en big green egg. Mijn doel is om dit voorjaar een bge aan te schaffen en deze in een zelf te bouwen rvs tafel op te stellen.
Ik ben op het gebied van bbq-en ook nog wel vrij groen :) dus ik hoop hier veel inspiratie op te doen en mijn bbqskills te ontwikkelen

Ook hoop ik hier meer te leren hoe ik over hoe ik de bge optimaal kan gebruiken. Alle tips & tricks zijn zeer welkom!

Op naar een mooi seizoen!

Welkom Andre.
Wellicht heb je iets aan dit boek.

https://www.greeneggtotaal.nl/product/accessoires/big-green-egg-kookboek-nl/

Oja, vergeet ik bijna maar het seizoen duurt bij ons van 1 Jan. tot en met 31 Dec.  :D

Welkom!

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Andre

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Hoi Andre,
welkom bij het Genootschap, veel plezier hier.

Welkom Andre  :)

Welkom Andre, veel plezier hier op het forum. En met je BGE.

Terug
Bovenaan Onderaan