Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bosman
  • Startdatum Startdatum
B

Bosman

Gast
Goede middag,

Ik ben Bosman en lees wel enige tijd mee hier op het forum. Ik zeg dan wel ik, maar dat geldt ook voor mijn vrouw. Beide BBQ-en we graag en het is gewoon leuk om ook over recepten, ervaringen dit projecten etc te lezen.

Al jaren lang zijn we actief op onze weber premium kettle van 47 cm. Ik heb daar een ring voor laten maken van RvS, zodat je wat beter indirect kan BBQ-en.

Een paar maanden geleden besloten om een kamado te kopen en we hebben gekozen voor de Grill Guru Classic Compact. Hiervoor een leuke buitenkeuken gemaakt en zeer tevreden met de aankoop.

Inmiddels deze al aardig gebruikt en de nodige gerechten hierop bereid. Spare ribs waren super gelukt en nu de voorbereidingen aan het treffen voor een brisket die er morgen aan moet geloven.

Moet nog even uitvinden hoe ik foto?s ga uploaden, maar dat volgt.

Nu staan we tenminste weer in de zon i.p.v. in de koude regen te koken, dus ik zou zeggen keep ?m smokin!

Welkom hier  :)

Van harte welkom bij het genootschap.

Hoi Bosman,
welkom bij het Genootschap en je slaat de spijker op zijn kop: keep ?m smokin!  :D

Hallo Bosman.

Nieuwsgierig geworden door je verhaal bij het voorstellen.
Kan je een fototje plaatsen van die rvs ring op je Weber 47, ik zoek al wat langer naar iets dergelijks en kan nog niet iets naar m'n zin vinden.

Bvd,    Hans.

Welkom Bosman

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Welkom op het forum Bosman.

Terug
Bovenaan Onderaan