BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen...

 

Japo

Sprokkelaar
Berichten
46
Ola!

Ik ben Dorus en woon in een Brabants dorpje naast 's-Hertogenbosch, hobby-Q'er sinds eigenlijk afgelopen zomer...
Beschik over een DO 9qt en een Weber 47cm waarmee afgelopen maanden o.a. het volgende succesvol is bereid:

  • Pulled Pork;
  • Buikspek;
  • Picanha's;
  • Diamanthazen / Jodenhazen;
  • Home made burgers.

31410942945_d590d94a07_z.jpg



30603854563_9438d87b04_z.jpg



30603854643_d590d94a07_z.jpg



31375222876_b664a5a55b_z.jpg



Gezien bovenstaande ontzettend in de smaak is gevallen bij vrienden en familie en ook ikzelf de smaak te pakken heb, wil ik mijn kennis gaan verbreden door mezelf op o.a. dit forum in te lezen.

Ik wil gaan investeren in een keramische bbq... Wil hiervoor graag de verschillen tussen o.a. KamandoJoe, BGE (large), Primo, Black Bastard duidelijk krijgen.
Ik wil het in ??n keer goed doen!!!

Bedankt voor de acceptatie op het forum en wanneer jullie tips hebben n.a.v. bovenstaand verhaal verneem ik deze graag!
 
Welkom Japo, en gelijk mooie plaatjes erbij, wat de Kamado' betreft hebben alle 4 bovengenoemde een goede kwaliteit keramiek en is het dus zeer persoonlijk wat je wil, de Joe is zeer kompleet uitgevoerd, de bge is bij vele de bekendste met zeer goede service, de primo is de top,vooral de oval door zijn vorm, de bastard ( die ik zelf in bestelling heb) is gunstig geprijsd en qua afwerking misschien net ff wat minder dan zijn groene concurrent  maar met alle zul,je veel plezier hebben.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom!
 
hoi Dorus,
welkom bij dit edele genootschap
 
Dorus, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan