BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

  • Onderwerp starter pietje51
  • Startdatum
P

pietje51

Gast
Hallo ik heet Petra en ben  hier terecht gekomen met surfen om uit te vinden welke keramische bbq het beste zou zijn.
Zelf heb ik een elektrische bbq en een grote kolen bbq van een onbekend merk. maar met 2 personen vind ik die echt te
groot om elke dag aan te steken.
Dus ben ik hier om te lezen ,recepten te zoeken en vooral te kijken wat de voors en tegens zijn van een egg bbq.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hi Petra,
Wij zijn sinds kort in het bezit van een Kamado Joe Classic (BGE kloon) en genieten erg van deze bbq (vandaag is mijn 10 kg zak houtskool leeg gegaan). Als je van bbq-en houd ga je veel plezier beleven met een kamado.
Gr. Robert
 
hoi Petra,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom, join the club!
 
Welkom Petra! Succes met je zoektocht naar keramiek! In grote lijnen zou ik zeggen heb je 3 groepen
1) de big green egg, mooi veel accesoires beschikbaar, enige nadeel is het wisselen tussen direct en indirect
2) de primo, mooi iets minder accesoires, voordeel door zijn vorm zijn directe en indirecte opstellingen tegelijkertijd mogelijk
3) de chinezen, goedkoper, iets mindere garantie, maar iedere waar naar zijn geld.

Uiteraard zijn er nog meer mogelijkheden, maar nu heb je wellicht een mooi startpunt van waaruit jij verder kunt zoeken / vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan