C 

cosss
Gast
Hoi!
Even voorstellen: Mijn naam is cosss, 27 jaar. Werk in de IT dienstverlening. Mag graag kokkerellen in de keuken en met mooi weer (=droog) buiten op de grill. Ik heb een 4 pits gas BBQ van Grandhall. Ben nu in de markt voor het echte werk Naast koken nog een andere hobby: koffie. Je kunt mij wakker maken om een heerlijke espresso/latte/cappu te zetten op mijn Bezzera.
 Naast koken nog een andere hobby: koffie. Je kunt mij wakker maken om een heerlijke espresso/latte/cappu te zetten op mijn Bezzera.
Ben dus in de markt voor een BBQ tegen een schappelijk prijs. Ik heb op dit moment op het oog: Weber OKP 57, WSM 47 of een ProQ Frontier.
Tot later!

Even voorstellen: Mijn naam is cosss, 27 jaar. Werk in de IT dienstverlening. Mag graag kokkerellen in de keuken en met mooi weer (=droog) buiten op de grill. Ik heb een 4 pits gas BBQ van Grandhall. Ben nu in de markt voor het echte werk
 Naast koken nog een andere hobby: koffie. Je kunt mij wakker maken om een heerlijke espresso/latte/cappu te zetten op mijn Bezzera.
 Naast koken nog een andere hobby: koffie. Je kunt mij wakker maken om een heerlijke espresso/latte/cappu te zetten op mijn Bezzera.Ben dus in de markt voor een BBQ tegen een schappelijk prijs. Ik heb op dit moment op het oog: Weber OKP 57, WSM 47 of een ProQ Frontier.
Tot later!