BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen.

 
 

hb100

Vuurmaker
Berichten
68
Beste BBQ Fanaten,

Via deze weg wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Jeroen (37) en BBQ-en is altijd een feestje voor mij. Behalve het schoonmaken...

ik win nooit iets ;) behalve een jaar of 5 geleden toen ik onverwachts een kogel Weber 47cm gewonnen heb. Had zo moeten zijn, want normaal had ik niet snel een echte Weber aangeschaft.  5 jaar verder en hij ziet er nog steeds als nieuw uit (dus z'n hoge aanschafprijs betaald zich zeker uit op de langere termijn). Het schoonmaken is echter altijd wel een ding. Het rooster is bijna niet schoon te krijgen namelijk. Bij een bezoek aan tuincentrum liep ik tegen een prachtige gas BBQ aan. Een USP zou zijn het eenvoudig schoonmaken. Die middag wat filmpjes bekeken op Youtube en toen....wauw. Pulled Pork & Spareribs. Dat wilde ik ook proberen.

Ik ben me dus lekker aan het inlezen en afgelopen weekend was het zover. Slow en low Spareribs bereiden. Erg leerzaam, helaas niet helemaal gelukt omdat de temperatuur op verkeerde plek gemeten had. Snel weer een nieuwe poging.

Ultieme slow&low is uiteraard Pulled Pork. En dan kom je snel op dit toffe forum terecht. Al heel wat geweldige gerechten en instructies gezien. Binnenkort dus een reportage van mijn eerste PP. :)

Jeroen
 
hoi Jeroen,

Welkom bij dit edele genootschap.
Bedankt voor je uitgebreide intro, heb je gelijk even een pm gestuurd  ;)
 
Hoi Jeroen, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Jeroen , en succes met de PP
 
Welkom bij ons!
 
Welkom bij de club
 
Terug
Bovenaan Onderaan