Beef en Steak

Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter sksteenb
  • Startdatum Startdatum
S

sksteenb

Gast
Hallo iedereen,

Mijn naam is Sander 29 jaar oud en sinds en net als iedereen op dit forum inmiddels bbq-verslaafd. Fijn om te weten dat er genoeg 'lotgenoten' zijn :) Inmiddels al meer dan een jaar fanatiek mijn weber 47cm aan het gebruiken. Er is voor mij een hele wereld open gegaan door echt te bbq'en. Helaas loop ik af en toe tegen de beperkingen van het formaat van mijn huidige bbq aan. Gelukkig is dit een gevolg van nieuwe dingen willen blijven proberen en steeds beter proberen te worden. Wie weet wat voor mooi's er in de toekomst in de tuin staat.

Maar eerst maar eens alles uitproberen wat wel kan en dit jaar het niveau weer een stukje hoger tillen. Vandaag daarom mijn eerste baby back ribs aangeschaft om dit weekend mee aan de slag te gaan. Kan nu al niet wachten en met alle tips, truc's en recepten op dit forum gaat het vast smullen worden!

Voor de toekomt inspiratie en kennis genoeg op dit mooie forum om te leren van de echte Pitmasters. Een titel die ik ooit ook hoop te mogen voeren (buiten mijn familie en vriendenkring  :D )

Welkom bij de club

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Sander, welkom bij het BBQ Genootschap

hoi Sander,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom bij ons!!

Welkom Sander, daar zijn er hier nooit genoeg van! Veel plezier en inspiratie hier!

Terug
Bovenaan Onderaan