BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen, zoals ook wel zo netjes is

MR. MEAT

Tondelzoeker
Berichten
2
Goedenavond,

Wat ik zelf ook wel zo netjes vind, en hier ook vriendelijk gevraagd wordt zonder dwang, is even jezelf kort voorstellen.
Als slager en kok, en zoon van een slager, is de liefde voor mooi vlees en mooi vlees op de BBQ, er met de paplepel ingegoten, of kan ik beter zeggen met de vleeshaak ingetrokken😃.
Bbq-en deed ik al dus geruime tijd. Van allerlei soorten bbq's al versleten. Maar sinds twee weken nu dan ook in het trotse bezit van een Kamado bbq. Na lang wikken en wegen gekozen voor een Bastard. En wel de Bastard VX large.
Ik hoop hier op het forum nog wat leuke ideeën en tips te kunnen vinden om mijn bbq kennis nog wat te verrijken.

Groeten MR. MEAT
 
Welkom @MR. MEAT

Op jouw kennis van rauw vlees is menig mens jaloers hier ( ik wel althans 😄 ) Wat is je signature vlees?
Wat vind jij als slager nou het aller lekkerst van de bbq ik ben benieuwd 😁
 
Welkom! Mss wordt je nog wel een vraagbaak hier op het forum ;)
 
Welkom slager! 👍
 
Welkom en veel plezier hier! Verheug me al op je bijdragen!
 
Dank allemaal voor het hartelijke welkom!
Dat ik slager ben, en dus wat van vlees denk te weten, wil natuurlijk niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb 😉.
Zoals gezegd heb ik al aardig wat soorten bbq’s versleten, van kolen tot gas, professioneel als weggooi 😂. maar ik heb nu eigenlijk wel pas m’n soort van droom BBQ 🤗 en nu dan ook privé 😀.

Om dan ook maar even direct een antwoord op de vraag te geven wat ik het lekkerste vindt op de BBQ; Iberico ribvingers en procureur van The Duke of Berkshire varkensvlees 😋
 
Welkom en veel plezier hier op het forum!

Ik ben ook wel heel benieuwd naar je ervaringen met de Bastard VX!
Vind het zelf ook echt een hele gave kamado om te zien, maar ik vraag me bijvoorbeeld af of alle vernieuwingen (bijvoorbeeld de topvent en de luchtschuiven onderop) echt verbeteringen zijn?
Hoe dan ook, sowieso een gave kamado waar je waarschijnlijk heel veel plezier aan zal beleven! 😁
 
Welkom. Den goede slager is goud waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan