BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: TDP

 
 
 

tdp

Sprokkelaar
Berichten
26
Hallo allen,

toch maar even een korte introductie. Zo'n 5 jaar nu aan het bbq'n. Begonnen met een Weber Original Kettle 47cm, een rookoven gekocht 2 jaar geleden (Barbecook Oskar M) en sinds dit weekend trotse eigenaar van een Weber Master Touch SE 5775.

Gemiddeld staat de BBQ wel 2x per week aan, van simpele kippenvleugeltjes tot brisket, van kipsaté tot PP, van Bavette tot Cote de Boeuf.

Verder combineert de hobby goed met mijn andere passie, zelf bierbrouwen. Er zullen vast meer mensen op het forum rondzwerven die deze 2 hobby's hebben, gok ik.

Veel tips en recepten al bekeken op dit forum, waarvoor dank!

Groeten vanuit Twente,
Teun
 
Welkom Teun
Nu de verslagen met foto’s nog en dan je stikkers binnen halen
 
Hoi Teun, volgens mij ken ik jou nog van je andere hobby.
Ik denk dat we elkaar zelfs een keer ontmoet hebben op de hobbybrouwen.nl dag.
 
@tdp ja Rotterdam. Aangezien het niet heel druk was met hobbybrouwers toen is de kans vrij groot dat we elkaar daar gesproken hebben :p. Kan me herinneren dat ik toen een SNPA van jou had meegekregen die ik best wel lekker vond . Kan dat kloppen? Mijn forum naam was Brouwers op het forum, maar ben daar al een tijdje weg.
 
@cold_as_ijs Dat kan zeker kloppen, Gijs was het toch? ;-) Had je inderdaad al een tijdje gemist op het forum, hopelijk brouw je nog wel steeds?
 
@tdp Account opgezegd. Was er een beetje klaar mee door enkele mensen op het forum. Paar noobs waren de sfeer aan het verpesten als je het mij vraagt. Op dit moment ben ik een brouwer in winterslaap. Laatste brouwsel is weer van 1 jaar geleden. 2e kindje gekregen vorig jaar dat op een gegeven moment teveel van mijn tijd af snoepte, in ieder geval genoeg om niet 7 uur rond een pan te gaan staan. Begin nu weer tijd te krijgen, maar nog geen motivatie om aan de slag te gaan. Denk dat ik van de zomer weer ga beginnen.
 
@cold_as_ijs dat snap ik, al zijn die 2 nu gelukkig wel weg op het forum 😉. Blijft lastig, beheren van een forum!

Ik brouw meestal binnen 4,5u, met 2 simpele pannetjes! Altijd welkom voor een collab!
 
Welkom hier mede-tukker Teun!
 
Hoi Teun,
welkom bij het Genootschap
 
@cold_as_ijs Ik brouw meestal binnen 4,5u, met 2 simpele pannetjes! Altijd welkom voor een collab!
ik ben meestal 6 uur bezig, inclusief klaar zetten en opruimen. Sneller Kan maar meestal neem ik lekker de tijd. Voor een collab ben ik altijd wel te porren, keertje afreizen naar het “verre” oosten heb ik er wel voor over;)
 
  • Leuk
Waarderingen: tdp
ik ben meestal 6 uur bezig, inclusief klaar zetten en opruimen. Sneller Kan maar meestal neem ik lekker de tijd. Voor een collab ben ik altijd wel te porren, keertje afreizen naar het “verre” oosten heb ik er wel voor over;)
Mooi, lijkt me een goed plan!
 
Heel veel plezier hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan