Beef en Steak

Even voorstellen: Stef

Stufke

Tondelzoeker
Hoi iedereen!

Ik ben Stef, uit het zuiden des lands. Ik heb altijd graag uitgebreid gekookt, alleen vaak weinig tijd. De laatste tijd meer vrij gemaakt voor deze hobby, dat gebeurt dan in de binnenkeuken.

Lang gegrilled op een gas BBQ, voor mijn verjaardag waren m'n vrienden er klaar mee en toen stond er opeens weer een (eenvoudige) op kolen in de tuin. Blijkbaar had ik het toch gemist, want het vuurtje was letterlijk weer aan :D.

Door dit forum vervolgens erg enthousiast geraakt over het buiten koken en koken op een Kamado in het bijzonder. Sinds vorige week dan ook bezitter van een GG large. Lang getwijfeld, maar erg blij met de keuze, kon hem voor €500 kopen (prijsgarantie HB). Toen was de stap naar een basterd, die ook op de lijst stond, bijna € 1000. Meer budget voor andere dingen ;).

Daarom meteen ook maar begonnen aan een meubel voor in de tuin. Helaas geen foto gemaakt van het hele proces, maar ik had nog hout liggen, en dan begin je maar gewoon ;).

Voor nu uitgebreid met een GrillEye probe, handschoenen, lekschaal en wat kleine dingen. Ook verschillende kolen aan het proberen, en heeel veel forums en videos aan het door spitten.

Ik hoop na mijn voyeuristische periode ook zelf eens iets te kunnen delen naar gelang de hobby vordert.

Groetjes!
IMG20220612185734.jpg
IMG20220606185805.jpg

Verstuurd vanaf mijn LE2123 met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Welkom Stef.

Welkom op het forum!

Welkom op het genootschap en veel plezier met je nieuwe BBQ!

Welkom

Welkom Stef!

Welkom Stef, veel BBQ-plezier!

Welkom en veel plezier van je nieuwe bbq.

Terug
Bovenaan Onderaan